Despertaferro
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Aquí: Anxoves a l'Estartit
Se me apunte a la movida esta!!
Se me apunte a la movida esta!!
Nen@s, sus vais a mohar to@s..., jo seguire amb el meu jardi...! :cheesy:
Apuntado.
Quan tingui un moment publico detalls.
Deixa de fer cales i posa ya la ruta de l'anxova, jajaja.
Val, doncs si no plou la proposta es la següent:
A les 8:30 a la bola de KLONG.
Ruta: Bola de KLONG-Romanyà-Font Picant-Romanyà-Llagostera (esmorzar al Carril) Cassà- Els Metges - Klong.
Una mica de bituminós saturat, una micsa de terra més o menys compactada, vistes sobre les Medes, i a caseta a les 11:00
Apa
I a les anxoves "puñalás"
Si no m'adormo i no plou allà estaré.
Val, doncs si no plou la proposta es la següent:
A les 8:30 a la bola de KLONG.
Ruta: Bola de KLONG-Romanyà-Font Picant-Romanyà-Llagostera (esmorzar al Carril) Cassà- Els Metges - Klong.
Una mica de bituminós saturat, una micsa de terra més o menys compactada, vistes sobre les Medes, i a caseta a les 11:00
Apa
I a les anxoves "puñalás"
Jo demà res de moto...desde que vaig llepar en mullat...no em fa gràcia sortir amb pluja.
Que vagi bé...ens veiem diumenge al restaurant.
Salut!!!
GeSus
Ieeep!!!
oido 8:30 a la bola!...si no plou..,
Que algu em truqui no se on es la bola de drac, gracies.
Home, no es racional.
Si un dia llepes en sec, que? Aniràs en tricicle?
Resum de les experiències de la jornada d'avui.
8:20 arribada a la bola de KLONG. En fontrom ja hi es. Acordem anar fins Caldes per Romanyà.
Terra moll i fina pluja ens acompanyen.
Marxa mitja amb tota la sensació que hi molt de marge. De tant en tant cargolo una mica i collonut.
Fem cim a Romanyà i divisem la plana de la Vall d'Aro entre bromes esfilagarçades.
L'aigua cau en forma de cabell d'àngel
Can Panedes a l'esquerra i Llagostera a les dotze.
Llagostera-Caldes amb les mateixes sensacions sensacionals.
A les 8:55 ja tenim davant nostre un café sol i un tè verd.
Son les 9:09 quan apareix l'Albur. Saluda i anuncia l'arribada d'en níssimo.
Tots quatre a la taula i arriben les "sachichas" (tres racions en dos terrines), el vi i la gasosa. Una mica més tard arriben la truita i la Coca-Cola.
Xerrem, xerrem i xerrem, i les 11:00 cada qui a cada on.
Sol torno a fer cim a Romanyà, m'aturo, faig una foto-testimoni, i començo la baixada a gas, a tot el gas que puc menjar-me.
Casa, vestit de feina, arada, i cap el jardí. La fina pluja segueix caient.
Crits; Amador, Amador. Me'n vaig a dinar. Més tard les fotos.
SORTIDA DISSABTE 14 DE MARÇ DE 2015, a pocs dies per que a la bandolera arribi la primavera
A LES 8:30
BOLA DE DRAC, NO DE KLONG
1 Yo
2 Fontorm
3 Tettsui
4 Albur
5 El jardinero (no hay huevos)
i desprès....el jardí...., quina maravella.....! :rolleyes2:
Veig que us ho vare-ho passar MOLT BE..., PERO.....ME CREO NA....,no veig a ningú..., aixi que SI NO FOTO, NO SALIDA...., SALIDOS....!
No foto = No jardí
Aplícate el cuento Presi!!
![]()
No foto = No jardí
Aplícate el cuento Presi!!
![]()
Tommmmma, ya....
Presi, quan penjis fotos del jardí, no t'oblidis del capullo que tots frissem per veure...o la rosa más hermosa, en caso que ya haya pasado de capullo a flor,,,de gusano a mariposa......tú ja m'has entés...
Tommmmma, ya....
JOOOOODERRRRR....! la Nena de la minipocket como se las gasta...., pos si hay foto, mona...! la vaig passar dissabte per wap al grup LCN ......llàstima que l'altre mobil el tinc inoperant per penjar-les....,però ja ho faré...que collons..... està quedant un jardi, Piki...., :cheesy:
Presi, quan penjis fotos del jardí, no t'oblidis del capullo que tots frissem per veure...o la rosa más hermosa, en caso que ya haya pasado de capullo a flor,,,de gusano a mariposa......tú ja m'has entés...
![]()
A mi el whatssap de LCN prrrrrffffffffffffffff!!!! En abierto com el fútbol !!!!!
:happy: