LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Ja m'agradaria però de la meva talla no en trobo. L'ouera sempre em queda massa apretada. :)

Enguany m'he proposat rebaixar la zona. M'he posat el despertador, fix cada dia, a les 07:00 :D
Es el que heu de fer! Amb un mes seguit tots en forma!!:D
 
Maburro, maburro, maburro, maburro,maburro, maburro!!!!!!!!!!!!!!! :D:D Ja ting ganas de que arribi l'hora de sortir !! Estic fart de fer de marujo, ting las verdures al foc:undecided:
 
Doncs me sap greu, però canvis logístics, millor dit fillístics, de darrera hora fan despenjar-me de la sortida. Vagi bé.

Si no abans, ens veiem al Caliu,
 
BON ANY 2015 A TOTHOM (i 2016, 2017, 2018... ad infinitum)

Que vagi bé la sortida de demà!
 
Al final em deixareu a mi malament!!! :embarassed: :tongue:

M'ho miraré bé i decidiré què faig quan acabi de treballar divendres.
Aquesta ruta ja l'he fet alguna vegada i és molt guapa. Depèn en l'estat lamentable o no que estigui, faré una cosa o altre.
Dem'a far'a bon dia per anar amb moto!! ;) Aixi que no hi ha escuses,:D a m'es darrera d'en Kiku no fa fret!! Bueno supongo:huh:
 
Última edición:
Ostres, té bona pinta, encara que "pilla un poc lluny". Però em sembla que aquesta me la perdo.

De totes maneres estaré atent, aviam si la conjunció dels astres s´alineen.

:):):):)

Animat company, com mes serem mes riurem!!! Despres de dinar podriam anar a fer un dijestiu a una terrasseta molt xula d'un bar, crec que es diu el PARAISO o algo aixi!!:cool2:
 
Per demà us anuncio un anticicló canicular dels de l'hostia. Sol, calor, cel blau amb núvols blancs e impoluts i ocellets volant i peixets nedant. No falteu
 
Última edición:
La Masa existeix però no es de color verd
984466_vb.jpg
 
bones

ja està decidit, un més per demà. A dinar no és possible, que a la tarda tenim compromís.

Pep, si et va bé, quedem i pugem junts. Tu mateix i sinó cap problema.
 
Pep, si vols quedem a la gasolinera del AP-7 (sortda 18 Santa Perpetua) dirección Girona
 
em sembla que és el mateix lloc on quedeu amb els Butiraiders.

l´hora el que tu diguis, a les 7, 7:15, 7:30,
 
Guay, así volvemos juntos!!! ;)

Animat company, com mes serem mes riurem!!! Despres de dinar podriam anar a fer un dijestiu a una terrasseta molt xula d'un bar, crec que es diu el PARAISO o algo aixi!!:cool2:

Per demà us anuncio un anticicló canicular dels de l'hostia. Sol, calor, cel blau amb núvols blancs e impoluts i ocellets volant i peixets nedant. No falteu

Fins demà Jaume, pots quedar amb en Pep!!

Un cafetó pel camí..?

em sembla que és el mateix lloc on quedeu amb els Butiraiders.

l´hora el que tu diguis, a les 7, 7:15, 7:30,


M'he de preocupar?
 
Última edición:
Culleres que bé m' ho he passat, a fet un dia expectacular per gaudir de la moto en bona companyia...Presi ...un 10!!!:cheesy:

M' ha agradat tornar a rodar amb el rondinaire d'en PereGS!!!;)

Xata, merci per l' aperitu a casa teva!!! :)

V' sss:cool2:
GeSus
 
Bé companys!! Ja tenim feta la primera sortida de l'any!! Un dia molt complet que va donar per gaudir de la moto, esmorzar i dinar!! Mes que companys us considero amics, perquè a mes de ruta compartim intimitats!! :D:D Es Pot dir com sempre que la ruta va ser insuperable, però la veritat és que cada vegada que sortim es supera! Nomes ho superaria que en comptes de ser uns bons tius fossiu unes ties bones! :cry: "naturalment millorant la present".;)
Pere, :thumbsup: Gràcies per la ruta que m'ajuda a conèixer millor el nostre territori, tot i que una part ja la coneixia l'altra mai se m'hagués ocorregut fer-la. :thumbsup:
Unes vistes increibles tant el Golf de Roses com el Cap de Creus!!

Ara falta posar les fotos d'aquestes vistes espectaculars
Gràcies amics :thumbsup:

Joan
 
Doncs ja de tornada a casa!!

Una gran ruta (la que s'havi previst + la improvitsada d'en Gesús :D) un dia molt bo, companyia inmillorable i un bon fart de riure.
Pere, un plaer coneixe't que no haviem coincidit encara.

Aquesta s'ha de tornar a repetir.

Un abraçada i fins la propera!
:thumbsup:
 
Nen@s...!

M'al.legro que us hagi agradat la Ruta, el dinar i tot plegat inclosos els riures que varen ser molt abundants com sempre..., però el mèrit el teniu vosaltres, per voler-me acompanyar i sobre tot els que veniu de lluny, que us farem un monument a l'esforç (Piki, Pep i Jaume), tot lo altre ja hi era.., la carretera, les ostres, el cabo bear, l'arros de LLança..!

Gracies Alf, per la sorpresa d'ultima hora...Gracies Pere GS , per compartir aquest dia amb nosaltres...( volies dir aquest aquest Pere, no Piki .?) a mi ja crec que hem coneixes...;)

La tornada espectacular...

En una estona penjo les fotos que en teoria m'ha passat en Pep i faré una mica de crònica a veure si me'n nen surto..., mentres tant, reitero, Gracies a tot@s
 
Hola nen@as, us deixo unes fotelis que m'ha passat en Pep del dia d'ahir..., poso alguna de representativa , la resta les veureu clicant AQUI

LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520002.JPG

Finalment varem ser una bona colla.., gràcies a tot@s per venir

Pep1200GS
Tettsui
Chata
Piki
Jaume
Nissimo
PereGS
Nen GeSusH2O
i jo mateix.......


Entre tots i a l'hora prevista, 9,05 AM, varem sortir i a la primera cruïlla ja ens havíem perdut..., El niño Gesus, va decidir fer una ruta turistica amb el Jaume i amb el Chata.., la resta varem fer volsts fins a que finalment es varen enganxar a la pujada a Sant Pere de Roda, que per cert estava espectacular.., en la preparació de la ruta només un detall que no vaig tenir en conta, que el sol ens venia de cares, però tot i aixi, la pujada va ser fantástica..

En Nissimo va volar a la pujada i ens va esperar a la Selva de Mar, xuclant una o dues cigarretes, mentres la resta ens varem aturar al mirador del Mas Ventós, on hi havien unes fantàstiques vistes que varem admirar amb un fantástic mati de moto (no feia gaire fred).


LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520006.JPG


LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520009.JPG

Com que varem patir una mica de retard a la sortida de Figueres i mes d'una tenia gana:angry:, varem anar directes a Port Vendres tot admirant el paisatge d'aquella costa fins arribar a menjar el que tenien previst per als que els hi agradava i els que no, varen tenir prou amb una o dues racions de cravettes...

LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520016.JPG

Una vegada menjats i beguts (refrescats, vull dir), varem continuar retornar a fer el que ens havíem deixat pendent per desprès del exquisid esmorzar de clova.., El Cab BEAR, un preciós paratge recomanable de visitar.

LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520021.JPG


LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520025.JPG


LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520032.JPG


LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520028.JPG

No calen mes imatges, cal visitar-lo o clicar per veure la restes de les fotos...

Sortin d'aqui, alguns compromisos familiars es varen endur al Nissimo, Chata i Gesús..., adéu companys, fins la propera...

La resta varem gaudir d'una magnifica volta per la Tour de Madeloc i l'Albera, passant , per Colliure, que prometo tornar algún dia amb calma, despres passant per la Banyuls s/mer, fins a Espolla, que per cert desprès de les últimes pluges hi havia un tram empedrat d'uns 5 kms aprox. digne d'una etapa del Dackar...

On varem arribar dins del temps previst a LLança per menjar unes tapetes i un gustós arrossico, amb la sorpresa de l'aparició a l´ultima hora del Cabessón a fer café i xupitos.


LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520040.JPG


LA%2520PRIMERA%2520DE%2520L%2527ANY-LCN%2520GIRONA%2520041.JPG

Tot plegat dins d'un gran ambient festiu i distensió, satisfets d'un magnific dia de moto i copmpany@s, molts riures davant d'una soferta Piki que va aguantar les tonteries que aquesta colla de sapastres anavem diguent una darrera l'altre.., gracies Piki, no ens ho tinguis en compta.

La Tornada, per el Port de la selva, fins l'alt de Cadaqués i cap a Roses, espectacular posta de sol, les fotos no son gaire bones doncs, però ho podeu intuir.., son fetes amb el mobil.., també podeu intuir que el Cabesson no tiene ni puta idea de fer retratus

unnamed4.png


Gracies a tot@s i fins la propera. :thumbsup:
 
Última edición:
molts riures davant d'una soferta Piki que va aguantar les tonteries que aquesta colla de sapastres anavem diguent una darrera l'altre.., no ens ho tinguis en compta.

Tranqui nen, que ja som tots adults. Vosaltres més que jo!!!
:D



.Gracies Pere GS , per compartir aquest dia amb nosaltres...( volies dir aquest aquest Pere, no Piki .?) a mi ja crec que hem coneixes...

És clar home!! que no tens patentat el nom per us exclusiu!!
:D


Bona crónica!!
Pep, gràcies per les fotos!!
:thumbsup:
 
Última edición:
Osti Pere!! Molt bona cronica!!:huh: :thumbsup::dankk2:
Pep mot guapas las fotos :dankk2:
 
Molt bona crónica Pere..!!

Agraïr la ruta traçada, més ben triada crec que no podía estar, voltar sota La Tour de Madeloc amb va fer treure l'espineta que tenia clavada des de la Treffen aquella que gairabé ens va fer sortir volant d'aquell turó..

Volia començar l'any fent costat als amics que tinc més lluny però no per això menys estimats...

Pep
 
Presi, estas fet un cronista de collons :thumbsup:

No més afegiré, per que en tingueu coneixement, la part en que no vareu ser-hi aquells que si vareu estar a l'hora de l'arròs, i en la que, per contra, si varem estar els que no menjarem l'esmentat arròs.

Tres, com les filles d'Elena, i com ja sabeu, sortint del far del cap Bear aproarem cap al sud, un parell -en Jesús i jo mateix- per dirigir-nos al Baix Empordà, i en Níssimo que volia arribar a l'hora de dinar a la comarca de la Selva (si es que LLoret de Mar si troba en ella).

I que va passar de remarcable durant aquest temps ?. Doncs que tots tres ens varem venjar del ritme a que varem estar sotmesos duran el recorregut de pujada fins Port-Vendres, i durant tot el temps en que els giravolts regnen a la ruta -fins a Figueres, si fa no fa- l'hi varem fotre tota la canya al mànec. Aquí, per cert, haig de dir que jo l'hi vaig fotre tota, no se si ells dos tota o quasi tota, ja diran (si ho troben convenient).

Passat Figueres, el tercer, en Níssimo, va seguir recte, i nosaltres, amb un cop de canya de timó a babord, aproarem a estribord per mantenint, més o menys, a la via el timó anar-nos atansant, ja amb més calma, al nostre objectiu.

I així, xino-xano, arribarem a la que va ser seu de Bisbat i a on es donen com si de bolets es tractés, els terrissaires.

I de cap, cap a la Ganga, per creuar pel dret el territori gavarrenc que entre La Bisbal i Calonge si troba. Aquí una certa dosi de prudència s'havia d'imposar; de les obagues la humitat es feu mestressa i el terra estava lliscós, fet que ens privà de fer una darrera estirada a l'orella dreta de les motos.

Ja a la plana calongina i tot entrant al poble, vaig fer uns gestos de braços, mans i dits en Jesús, per intentar que entengués que, pel proper pont, el convidava a creuar a l'altre banda del Riu Fred per fer l'imprescindible Campari a casa, la meva casa, vull dir. Ell, no va entendre res de res, (es coneix que comunico molt malament si utilitzo per tal fi els braços, les mans i els dits) però arribats al pont va seguir-me i un parell de minuts desprès, junt amb la Glòria, seguts al "solet", ens "fotiem" unes escopinyes de galet ven "regadetes" amb el roig aperitiu.
Xerradeta, comentaris, i au que fem tard, en Jesús a dinar a casa, i la Glòria i jo, també, a dinar a casa.
 
Última edición:
Crec que més, ja no es pot demanar.

Va se un "jour magnifique" i amb bona companyia.

Gràcies per les fotos i molt bones cròniques.
 
Presi, estas fet un cronista de collons :thumbsup:



......Doncs que tots tres ens varem venjar del ritme a que varem estar sotmesos duran la pujada a Port-Vendres...

Gracies Chata pels compliments....;) Ecel.lent complement et teu del que mancava a la crònica

Ara meloexplique aixo del sotmetiment...! :undecided:
 
Última edición:
Arriba