po zi...:rolleyes2:
Volia dir, que pinta molt bé, vist desde casa!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Amb aquestes fotos no sé si animar-me o tirar-me enrere!
De toda la vida esas picadas son de pulgas!!!!Noooo Ricard, no em deixis sol si us plau...., ! aixi podrem compartir les PUCES, Ta enterao mapo, que puses, s'escriu PUCES......?????
Us deixo les meves "aventures" de dissabte a la tarda tot passejant per la serralada prelitoral..
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.896474043736729.1073741894.100001224242477&type=1
Pep
Us deixo les meves "aventures" de dissabte a la tarda tot passejant per la serralada prelitoral..
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.896474043736729.1073741894.100001224242477&type=1
Pep
Pep!! Mol guapes les vistes !! El dia que vulguis quedem i fem les Gavarres Pujant per Fitor, al·lucinaràsPodríem anar a esmorzar a els Metjes!!
Pere, tu també podries venir a veure que tal se't dóna el marró :sulkiness::sulkiness:
Aquí us deixo l'adressa: 41°54'45.45" N 2°58'01.62" E
i unes fotos:
![]()
![]()
![]()
Bones fotos de Marroc Joan :cheesy:...llàstima que no us pugui acompanyar aquesta vegada.
A veure si munteu l' esmorçar a Sant Ciprià...però amb ruta apte per motos de carretera...que últimament veig molt marró per aquí.:rolleyes2:
V' sss
GeSus:cool2:
Sortida: Dissabte 17 de gener
Punt de trobada: La Bola de Klong
Hora de trobada: 9:03
Hora de sortida: 9:08
Esmotzar: El Metges (Sant Ciprià de Lladó)
esmotzar a les 10:00
visita esglesiola dels Metges a les 11:00
recorregut pels entorns respirant bucolisme i natura fins a les 12:00
Fervestar: a les 12:30 a Caldes (Tèrmic)
Entrarem a les Gavarres per Vall-llobrega, passarem per Fitó, i tornarem al mon civilitzat per Cassà de la Selva. (També pot ser que ens perdem i ni esmorzem ni "bucolitzem")
Nota: Aquesta ruta es apte per motos trail i pilots convencionals i per motos turisme i gran turisme i pilots aventurers, atrevits i que vulguin entrenar-se per anar al Marroc.
Exemple de pista típica: Desprès de passar Can Laurador per anar al Puig de les Cols
![]()
Pep!! Mol guapes les vistes !! El dia que vulguis quedem i fem les Gavarres Pujant per Fitor, al·lucinaràsPodríem anar a esmorzar a els Metges!!
Pere, tu també podries venir a veure que tal se't dóna el marró :sulkiness::sulkiness:
Per mi ok!! Un lloc molt maco que a més fa molt que no vaig!!!:thumb: Es pot anar amb qualsevol moto, amb una CAGATE, TAMBÉ
Pere si vols et porto darrere!!![]()
depen del dia aviseu amb temps i llogare la F 800Gs per fer practiques...
Doncs ja pots llogar-la per aquest dissabte...jo en principi vinc...ningú més s' anima...pinta guapo i "diferent"???
Salit!!
GeSus
Hola a tots com ya estic vivin a Llagostera magradaria fer la ruta y cuneixa aquesta colla on es aixo de la bola y si puc aniria el disapte.
hola a tots com ya estic vivin a llagostera magradaria fer la ruta y cuneixa aquesta colla on es aixo de la bola y si puc aniria el disapte.
aquestes són les coordenades !! és la bola que va fer servir per a les olimpiades
https://goo.gl/maps/sYB8T
41.854885, 3.0807
Jo m'apunto per anar a esmorzar als Metges, però hi aniré directament, sense passar per la bola de KLONG.
Jo si deixeu instruccions per arribar-hi poder giro cap allà dimarts que tinc festa i estic molt tafaner últimamment...!!
Pep
Xata, mirat aquesta, per assegurar l'esmorzardespres anem a fitor!
https://goo.gl/maps/8aStF
Pep, es pot anar per 50 llocs diferents!! Les gavarres no te'ls acabas!! Nois si plou podem anar amb el HummerJo si deixeu instruccions per arribar-hi poder giro cap allà dimarts que tinc festa i estic molt tafaner últimamment...!!
Pep
Nen@s, que us vagi molt be demà... jo no puc venir a part de que plourà una mica...i sabeu que l'aigua pels vaixells i pel la dutxa acompanyat...!
Finalment i malauradament anire una estona al desptax, donat que els astres no s'han avingut i també m'han jugat una mala pasada.
Seguim en contacte i la propera marron aviseu amb temps, culleres.