LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

6a2403c567612ae9e97f4c9489e576b3o.png

Amb aquestes fotos no sé si animar-me o tirar-me enrere!

Tots els que conec que han anat al Marroc una vegada, si han pogut han tornat ha anar. Tot i que dic quan acabo d'arribar que no tornar'e mai m'es!!! Ja he anat 6 vegades!!!
Al Marroc, aixo si, cal anar amb mentalitat oberta i sabent que es un altre mon!!

Última edición:
Última edición:
Bones fotos de Marroc Joan :cheesy:...llàstima que no us pugui acompanyar aquesta vegada.

A veure si munteu l' esmorçar a Sant Ciprià...però amb ruta apte per motos de carretera...que últimament veig molt marró per aquí.:rolleyes2:

V' sss
GeSus:cool2:

Bones fotos de Marroc Joan :cheesy:...llàstima que no us pugui acompanyar aquesta vegada.

A veure si munteu l' esmorçar a Sant Ciprià...però amb ruta apte per motos de carretera...que últimament veig molt marró per aquí.:rolleyes2:

V' sss
GeSus:cool2:

Per anar als metges cal fer almenys 5 km de pista !! Cal anar amb trail !!! O també amb qualsevol tipus de moto i dos collons !!:D:D

Sortida: Dissabte 17 de gener

Punt de trobada: La Bola de Klong
Hora de trobada: 9:03
Hora de sortida: 9:08

Esmotzar: El Metges (Sant Ciprià de Lladó)
esmotzar a les 10:00
visita esglesiola dels Metges a les 11:00
recorregut pels entorns respirant bucolisme i natura fins a les 12:00

Fervestar: a les 12:30 a Caldes (Tèrmic)

Entrarem a les Gavarres per Vall-llobrega, passarem per Fitó, i tornarem al mon civilitzat per Cassà de la Selva. (També pot ser que ens perdem i ni esmorzem ni "bucolitzem")

1 - Amador
2 - Tettsui
3 - Jesus
4 - Pere (?)
5 - ...

Nota: Aquesta ruta es apte per motos trail i pilots convencionals i per motos turisme i gran turisme i pilots aventurers, atrevits i que vulguin entrenar-se per anar al Marroc.

Exemple de pista típica: Desprès de passar Can Laurador per anar al Puig de les Cols
PC030012.jpg

Última edición:
Sortida: Dissabte 17 de gener

Punt de trobada: La Bola de Klong
Hora de trobada: 9:03
Hora de sortida: 9:08

Esmotzar: El Metges (Sant Ciprià de Lladó)
esmotzar a les 10:00
visita esglesiola dels Metges a les 11:00
recorregut pels entorns respirant bucolisme i natura fins a les 12:00

Fervestar: a les 12:30 a Caldes (Tèrmic)

Entrarem a les Gavarres per Vall-llobrega, passarem per Fitó, i tornarem al mon civilitzat per Cassà de la Selva. (També pot ser que ens perdem i ni esmorzem ni "bucolitzem")

Nota: Aquesta ruta es apte per motos trail i pilots convencionals i per motos turisme i gran turisme i pilots aventurers, atrevits i que vulguin entrenar-se per anar al Marroc.

Exemple de pista típica: Desprès de passar Can Laurador per anar al Puig de les Cols
PC030012.jpg

Per mi ok!! Un lloc molt maco que a més fa molt que no vaig!!!:thumb: Es pot anar amb qualsevol moto, amb una CAGATE, TAMBÉ

Pere si vols et porto darrere!!
:D:D

Última edición:
Pep!! Mol guapes les vistes !! El dia que vulguis quedem i fem les Gavarres Pujant per Fitor, al·lucinaràs ;);) Podríem anar a esmorzar a els Metges!!

Pere, tu també podries venir a veure que tal se't dóna el marró :sulkiness::sulkiness:

depen del dia aviseu amb temps i llogare la F 800Gs per fer practiques...

Última edición:
Per mi ok!! Un lloc molt maco que a més fa molt que no vaig!!!:thumb: Es pot anar amb qualsevol moto, amb una CAGATE, TAMBÉ

Pere si vols et porto darrere!!
:D:D

Al teu darrera...????, m'ho pensaré....:cheesy:

No se si tindría temps de llogar la minipocket trail de Torroella..., (anar a buscar-la que algú m'acosti...una mica de merder, per un dia..., també dependra del temps, de la feina, d'altres circumstàncies de força major, de la conjunció dels astres ..... etc, etc....

En principi no ho descarto, però tampoc em comprometo
...:rolleyes2:

Hola a tots com ya estic vivin a Llagostera magradaria fer la ruta y cuneixa aquesta colla on es aixo de la bola y si puc aniria el disapte.

No s'anima ningú més ??? Abrigeu-vos bé i cap Els Metges que falta gent !!!

V'sss
GeSus

PD: que al nou li toca convidar a una ronda de birras ... aprofiteu !!!

Jo m'apunto per anar a esmorzar als Metges, però hi aniré directament, sense passar per la bola de KLONG.

"Hogar, dulce hogar"

Per fi a casa.

Be, doncs, gràcies Joan per la gestió de la trucada, i ben trobat Ricard.

Ens fotarem un esmorzar de collons, com no més es pot fer als Metges, i si fa fred, torrades amb all.

Una mica de informació:

Aquests dos, amb pinta de amants de ploma, son els metges; Sant Cosme i Sant Damià

Sant+Cosme+i+Sant+Dami%25C3%25A0+%2528els+Metges%2529.JPG

Aquí un plànol esquemàtic de situació:

06mapa.gif

Aquest es el magestuós lladoné que hi ha a la porta del restaurant:

2074432.jpg

El dissabte, pels que hi vinguin, més.

Ah¡, fontrom, ben trovat, també

Última edición:
Jo si deixeu instruccions per arribar-hi poder giro cap allà dimarts que tinc festa i estic molt tafaner últimamment...!!

Pep

Nen@s, que us vagi molt be demà... jo no puc venir a part de que plourà una mica...i sabeu que l'aigua pels vaixells i pel la dutxa acompanyat...! ;)

Finalment i malauradament anire una estona al desptax, donat que els astres no s'han avingut i també m'han jugat una mala pasada.

Seguim en contacte i la propera marron aviseu amb temps, culleres.

Nen@s, que us vagi molt be demà... jo no puc venir a part de que plourà una mica...i sabeu que l'aigua pels vaixells i pel la dutxa acompanyat...! ;)

Finalment i malauradament anire una estona al desptax, donat que els astres no s'han avingut i també m'han jugat una mala pasada.

Seguim en contacte i la propera marron aviseu amb temps, culleres.

Espero que això de la mala pasada no sigui res greu !! Quan et lleves al matí sempre has de pensar a qui has de enganyar i que no t'enganyin !! :undecided:
Si la vida no és complicada no et preocupis que sempre trobem la manera de complicar-la!!
;)

Atrás