LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Eiiii, malparits!
Marró, pluja, fang? aquesta no me la perdo.
No sé si m'en recordaré d'anar en moto, com era allo? a si... primera avall i gas a fondo. :)
Fins demà!

Hostia Panoxa, que be. A la bola t'esperem.
tumblr_lw9xcfK9HJ1r44018o1_400.gif

Eiiii, malparits!
Marró, pluja, fang? aquesta no me la perdo.
No sé si m'en recordaré d'anar en moto, com era allo? a si... primera avall i gas a fondo. :)
Fins demà!

Fins demà company !! Si no plou el terreny estarà collonut, així no s'embrutarà la moto de pols,:D només s'embrutarà de fang:angry::angry:

Sortida: Dissabte 17 de gener

Punt de trobada: La Bola de Klong
Hora de trobada: 9:03
Hora de sortida: 9:08

Esmotzar: El Metges (Sant Ciprià de Lladó)
esmotzar a les 10:00
visita esglesiola dels Metges a les 11:00
recorregut pels entorns respirant bucolisme i natura fins a les 12:00

Fervestar: a les 12:30 a Caldes (Tèrmic)

Entrarem a les Gavarres per Vall-llobrega, passarem per Fitó, i tornarem al mon civilitzat per Cassà de la Selva. (També pot ser que ens perdem i ni esmorzem ni "bucolitzem")

1 - Amador
2 - Tettsui
3 - Jesus
4 - Pere NO POT VENIR
5 - Ricmel
6 - Panotxa
7 - fontrom

Total, per ara; 7 - 1 = 6

Nota: Aquesta ruta es apte per motos trail i pilots convencionals i per motos turisme i gran turisme i pilots aventurers, atrevits i que vulguin entrenar-se per anar al Marroc.

Exemple de pista típica: Desprès de passar Can Laurador per anar al Puig de les Cols
PC030012.jpg

Última edición:
Alguna foto del Marroc a veure si la penya s'anima per setmana santa (amb moto) !!

Pista Arfoud a Merzouga

LLac Merzouga

De taouz a Ouzima ( aquesta no crec que la fem )

Dunas Oucima

De Ouzima a Taouz ( no crec que la fem )

Todra

Un altre dia més o no....!!

Piliiiii !! Anima't que així et podré canviar per tres camells (no sé si em donarien 4 ???) Li donaré la meitat en Kikuuuu !!:D:D:devilish::devilish:

Que us vagi bé la sortida de demà:), jo curro i si no curres tampoc sortiria amb vosaltres:tongue:, el marró em fa al·lèrgia:angry:!!!:cheesy:

Tettsui, jo vinc a esmorzar perquè m'expliquis els plans del viatge al Marroc ;)

perquè pel marró només passo en bici o a peu :)

Tettsui, jo vinc a esmorzar perquè m'expliquis els plans del viatge al Marroc ;)

perquè pel marró només passo en bici o a peu :)
Demà et passo la ruta!! Farem 3 o 4 pistas molt fàcils de fer i si la veiem complicada fem la volta!! Anem a pasar_ho bé no a patir

Espero que això de la mala pasada no sigui res greu !! Quan et lleves al matí sempre has de pensar a qui has de enganyar i que no t'enganyin !! :undecided:
Si la vida no és complicada no et preocupis que sempre trobem la manera de complicar-la!!
;)

No et preocupis Mamporrero, no es res que tingui una solució, nomes cal una mica de paciència i de vegades em costa tenir-la.

Crec que la vida sempre som nosaltres qui ens la compliquem i moltes vegades , no sempre, qui no arrisca, no troba l'èxit o la felicitat.

Que us vagi molt be dema..

Ya ha casa desde fa un rato, estupenda ruta y millor compañia.

Bé companys, unaltra sortida feta, aquesta diferent, per les Gavarres, unas vistas espectaculars, bon menjar bons companys, un de nou ( Fontron), aviam si li han quedat ganas de tornar!!:) Dilluns poso fotos, per els incrèduls!! Gràcies companys per compartir aquesta afició

Que consti que ho vaig intentar fins a morir, però........

De totes maneres no he perdut el contacte i l'amistat per ella i els seus des de fa molts i molts anys...

Són aquelles coses que pasan i que recordes amb anyorança..

Ara em queda que les fotos quedin més grans..

Pep

P.d. el dimarts si no hi ha massa mal temps pujaré a fer el pipa als Metges..:D

Que consti que ho vaig intentar fins a morir, però........

De totes maneres [HIGHLIGHT2]no he perdut el contacte[/HIGHLIGHT2] [HIGHLIGHT2]i l'amistat per ella i els seus ....que...?[/HIGHLIGHT2]des de fa molts i molts anys...

[HIGHLIGHT2]Són aquelles coses que pasan i que recordes amb anyorança..
[/HIGHLIGHT2]

Ara em queda que les fotos quedin més grans..

Pep

P.d. el dimarts si no hi ha massa mal temps pujaré a fer el pipa als Metges..:D

Ui Pep...! que tens reina..???

Be, nen@s veig que us ho vare-ho pasar molt be, m'al.legro moltissim.., la propera si ho decidiu amb temps intentare no perdrem-la....:angry:

M'al,legro de que hagi resurgit com l'ave fénix el dimoni vermell, ben retrobat panotxa...:evil:

També veig que tenim un nou fitxatge, llàstima que també sigui un altra camperol amb motocultor, però si va cumplir amb el ritual lcn i us va convidar al fervestar, el podrem acceptar....:rolleyes2:

Última edición:
Be, nen@s veig que us ho vare-ho pasar molt be, m'al.legro moltissim.., la propera si ho decidiu amb temps intentare no perdrem-la....:angry:

M'al,legro de que hagi resurgit com l'ave fénix el dimoni vermell, ben retrobat panotxa...:evil:

També veig que tenim un nou fitxatge, llàstima que també sigui un altra camperol amb motocultor, però si va cumplir amb el ritual lcn i us va convidar al fervestar, el podrem aceptar....:rolleyes2:

Ummmmmmm...., pot-ser a la propera. La dinàmica dels esdeveniments no ho va permetre aquest cop.

Haber, digo a ver Sr. lacosanostra, ja pensem en setmana santa..., prodria fer el favor de treure la postal de nadal i la signatura o ens esperem la nova estació..? :rolleyes2:

Piliiiii !! Anima't que així et podré canviar per tres camells (no sé si em donarien 4 ???) Li donaré la meitat en Kikuuuu !!:D:D:devilish::devilish:

¿Que em canviaràs per què??
knuppel2.gif

Millor que no hi vagi que igual et canvio jo a tu per quatre cabres!!
:happy:

Veig que heu canviat asfalt per terra. Espero que ho passèssiu bé.
Fins aviat!

Aqui teniu les fotos impacients !! Pere aprèn, mira la moto d'en Ricard !! AI AMB DOS COLLONS !!

Última edición:
Sembla que n'he aprés..!!

Josep, amb el teu permís. Només has de posar-te a sobre de la foto en gran al teu albúm, i amb el botó secundari fas, "copiar imagen o copiar imatge"
i després aquí, "pegar o engaxar".
Així copiarà el tamany de la foto també.

:thumbsup:

P1020071.JPG

P1020078.JPG

En Ricard no va passar pel mateix lloc que nosaltres !! Ia una pista principal que es puja bastant bé amb cualsevol vehicle!!

Cal, també, un segon aclariment; les fotos de la pista que s'han publicat son les úniques que es varen poder fer, doncs aturar-se en altres zones de la pista hauria estat suïcida, a part d'impossible.

Toma, toma i toma,,,. Així es que aquesta foto que adjunto es va fer just abans de passar-hi;

rocas3.jpg

Per si no hi havia prou; Toma...

Última edición:
Atrás