Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Eiiii, malparits!
Marró, pluja, fang? aquesta no me la perdo.
No sé si m'en recordaré d'anar en moto, com era allo? a si... primera avall i gas a fondo.
Fins demà!
No vols tornar a fer.la croqieta...com a Sant Feliu de Buixareu!!!Que us vagi bé la sortida de demà, jo curro i si no curres tampoc sortiria amb vosaltres:tongue:, el marró em fa al·lèrgia:angry:!!!:cheesy:
Tettsui, jo vinc a esmorzar perquè m'expliquis els plans del viatge al Marroc
perquè pel marró només passo en bici o a peu![]()
Demà et passo la ruta!! Farem 3 o 4 pistas molt fàcils de fer i si la veiem complicada fem la volta!! Anem a pasar_ho bé no a patirTettsui, jo vinc a esmorzar perquè m'expliquis els plans del viatge al Marroc
perquè pel marró només passo en bici o a peu![]()
Espero que això de la mala pasada no sigui res greu !! Quan et lleves al matí sempre has de pensar a qui has de enganyar i que no t'enganyin !! :undecided:
Si la vida no és complicada no et preocupis que sempre trobem la manera de complicar-la!!![]()
I com vindràs aquest cop; en bici, o a peu?
Demà et passo la ruta!! Farem 3 o 4 pistas molt fàcils de fer i si la veiem complicada fem la volta!! Anem a pasar_ho bé no a patir
Ya ha casa desde fa un rato, estupenda ruta y millor compañia.
Encantat de conèixer-te...a veure si podem compartir ruta i mantell aviat.
Salut!!!
Piliiiii !! Anima't que així et podré canviar per tres camells (no sé si em donarien 4 ???) Li donaré la meitat en Kikuuuu !!![]()
Que consti que ho vaig intentar fins a morir, però........
De totes maneres [HIGHLIGHT2]no he perdut el contacte[/HIGHLIGHT2] [HIGHLIGHT2]i l'amistat per ella i els seus ....que...?[/HIGHLIGHT2]des de fa molts i molts anys...
[HIGHLIGHT2]Són aquelles coses que pasan i que recordes amb anyorança..
[/HIGHLIGHT2]
Ara em queda que les fotos quedin més grans..
Pep
P.d. el dimarts si no hi ha massa mal temps pujaré a fer el pipa als Metges..![]()
Be, nen@s veig que us ho vare-ho pasar molt be, m'al.legro moltissim.., la propera si ho decidiu amb temps intentare no perdrem-la....:angry:
M'al,legro de que hagi resurgit com l'ave fénix el dimoni vermell, ben retrobat panotxa...:evil:
També veig que tenim un nou fitxatge, llàstima que també sigui un altra camperol amb motocultor, però si va cumplir amb el ritual lcn i us va convidar al fervestar, el podrem aceptar....:rolleyes2:
Joan, para ja, que set desfarà la medula dels osos, i penja les fotos d'una vegada...
Piliiiii !! Anima't que així et podré canviar per tres camells (no sé si em donarien 4 ???) Li donaré la meitat en Kikuuuu !!![]()
Sembla que n'he aprés..!!
Gràcies per les fotos, comprador de camells!!
:thumbsup:
:thumbsup::dankk2:Gràcies per les fotos Joan...!
Mantingen's informats de l'evolució de la mami, val.?
Si, si miro, però yo con la KGATELORITO POR ALLI NO VOY.....
Collons, en tinc, petits però enganxat's al kul com els tigres...! :rolleyes2: