Jesús.
Curveando
...ves rumian a comprar-te una armilla d' aquestas tan xulas que porten els de moto-cros per anar amb la Scoopy !!! ...![]()
...sigui lleu i a fer bondat Jesus.
Merci company...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...ves rumian a comprar-te una armilla d' aquestas tan xulas que porten els de moto-cros per anar amb la Scoopy !!! ...![]()
...sigui lleu i a fer bondat Jesus.
Si home!! Digas on vols anar!!Que nois res per demà?
Que nois res per demà?
Jo aquest finde res de moto... que he tingut una patinada amb la scoopy i estic magullat...parò tranquils...mala hierba nunca muere!!!
Cuideu-vos i rwcords!!!
Nissimo nos vemos a las 8,30 Bicentury!! En carretera dels Angels!!:undecided:Propuesta de última hora para mañana....:rolleyes2:
8:30 en Bicentury para desayunar en Monells. Resto de ruta, según nos den de desayunar...![]()
Pere a las 8.30 Bicentury!! i no diguis que no pots!!!Collons ...!!!!!
:bluegrab:Vale, a les 8,30 a Bicenturi...!![]()
Pere, jo demà vaig a fer (si em llevo d'hora) la Rider 1000, espero que m'hi vulguin (no estic apuntat)
Si a algú li interessa, cap a les 5:10 passaria per la la benzinera de Gurb per ser a Manresa a 5:45
Ra-mon, fes 1000 fotos, una per participant. Vull saber qui són. S'acabat l'excusa dels carrets de 12 fotos!![]()
Ei guionet,et vaig veure pululant per alla i vaig pensar,mira en madmax (per aquell mono de pell d'epoca que portes) hi vaig pensar...que fara per aqui ?? ja ho he vist al fil de la Rider... i sense pagar eh !!! mira que nets de llest,de vell vull ser com tu,aixi,tot espabiladet,salut guionet i m'alegro que en gaudisis.
Ei guionet,et vaig veure pululant per alla i vaig pensar,mira en madmax (per aquell mono de pell d'epoca que portes) hi vaig pensar...que fara per aqui ?? ja ho he vist al fil de la Rider... i sense pagar eh !!! mira que nets de llest,de vell vull ser com tu,aixi,tot espabiladet,salut guionet i m'alegro que en gaudisis.
Per cert, algu ha rebut el correu de la sortida de M&C del cap de setmana vinent..?, crec que es dissabte..., jo la vaig rebre i vaig llençar-la, però vist lo vist igual m'hi apunto....
m'ho podeu reenviar el correu si el teniu.?
Gràcies.
Revisa tu correo...![]()
Revisa tu correo...![]()
Revisado y contestado...!
Que no Voy...!![]()
Me debes un birra !!! :rolleyes2: ... mírate el WhatsApp![]()
Revisado y contestado...!
Que no Voy...!![]()
Ep .. segueixo fora de circulació:undecided:a veure si demà el metge em dóna l'alta:rolleyes2:,si sortiu que vagi bé ca ...ons!!![]()
Aquet picapedre funciona o no funciona!! Sembla que la cosa s'esta resistin!!!:shocked: Deu ser d'una composicio excelent!!!:undecided:S'acabat. M'en vaig a veure en Puigvert, el rei dels picapedrers.
Ep .. segueixo fora de circulació:undecided:a veure si demà el metge em dóna l'alta:rolleyes2:,si sortiu que vagi bé ca ...ons!!![]()
Cobarde!!!!!:rolleyes2::cheesy::lipsrsealed: