LCN-GIRONA Maig 2014 - Anem a fer un Vol ?

...ves rumian a comprar-te una armilla d' aquestas tan xulas que porten els de moto-cros per anar amb la Scoopy !!! ...
smscooter.gif

...sigui lleu i a fer bondat Jesus.

Merci company...

Propuesta de última hora para mañana....:rolleyes2:

8:30 en Bicentury para desayunar en Monells. Resto de ruta, según nos den de desayunar...:D:D

Pere, jo demà vaig a fer (si em llevo d'hora) la Rider 1000, espero que m'hi vulguin (no estic apuntat) ;)

Si a algú li interessa, cap a les 5:10 passaria per la la benzinera de Gurb per ser a Manresa a 5:45

Ra-mon, fes 1000 fotos, una per participant. Vull saber qui són. S'acabat l'excusa dels carrets de 12 fotos! :D

Ra-mon, fes 1000 fotos, una per participant. Vull saber qui són. S'acabat l'excusa dels carrets de 12 fotos! :D

:D:D:D:D

a lo mejor nos los hemos cruzado esta mañana...:rolleyes2::rolleyes2:

me temo que alguno iba con moto nueva y un pelín pasado en las curvas...:(
si me lo tengo que comer me lo como, pero... comermelo para ná...:undecided:

Aquest matí he caçat els excursionistes al vol entre Monells i la Bisbal, tot i que no sé com ho he fet perquè desprès sempre s'escapaven, i m'he afegit a la ruta.

Un bon dia per anar en moto i fer la cerveseta davant del mar. Per molts anys a la Marta.

Els de la Riders 1000 són més de mil, no? Quines carretades de motos que venien en sentit contrari, amb la inestimable col.laboració dels Mossos!

Jesús que no sigui res i Despertaferro que sigui lleu i soportable.

Última edición:
Doncs si, un dia genial per anar en moto...
Finalment no hem passat pels Àngels, sinó per Sta. Paiaia fins a Monells, esmorzar a la plaça sota les voltes del roure blanc...bon ambient bona temperatura, entre sol i sombra i bon esmorzar...
Després hem enfilat a ritme cap a la Bisbal, la Ganga que estava farcida de ciclistes i començaven a veure a algun de la Rider's 1000.
Hem passat per S'agaro fins a Sant Feliu de Guixols i enfilem cap a Tossa, a ritme també però amb compta, que hi havien alguns d'aquestos de la Rider'1000 que trepitjaven sobradament el nostre carril d'anada amb algun que altra espant..
A Tossa el Fesvertar Birres/ Campari emulant al Chata i Cap a casa.
Gràcies companys, fins la propera.

quote_icon.png
Iniciado por PERE DEAUVILLE
Algú sortirà demà?

vale....! :undecided:

Demà, no pot ser. Però tal vegada dissabte proper sigui possible.

He seguit els savis consells den 6-1 i ha sortit be. Llàstima que ara està tot cancel·lat.

quote_icon.png
Iniciado por PERE DEAUVILLE
Algú sortirà demà?

vale....!:undecided:

Demà, no pot ser. Però tal vegada dissabte proper sigui possible.

He seguit els savis consells den 6-1 i ha sortit be. Llàstima que ara està tot cancel·lat.

cancel-la el que has cancel-lat!!!:tongue:

Ei guionet,et vaig veure pululant per alla i vaig pensar,mira en madmax (per aquell mono de pell d'epoca que portes) hi vaig pensar...que fara per aqui ?? ja ho he vist al fil de la Rider... i sense pagar eh !!! mira que nets de llest,de vell vull ser com tu,aixi,tot espabiladet,salut guionet i m'alegro que en gaudisis.

Considero de molt mal gust aquest comentari i fora de lloc.

Ei guionet,et vaig veure pululant per alla i vaig pensar,mira en madmax (per aquell mono de pell d'epoca que portes) hi vaig pensar...que fara per aqui ?? ja ho he vist al fil de la Rider... i sense pagar eh !!! mira que nets de llest,de vell vull ser com tu,aixi,tot espabiladet,salut guionet i m'alegro que en gaudisis.

He editat vàries vegades el que et volia dir, finalment penso que no paga la pena. Només me queda el dubte de si ets l'emissor o el transmissor :cry:

Senyors ja s'ha posat una mica d'ordre, el que s'ha de fer en aquestos casos es reportar-ho perque prenguem mesures i no caure en les provocacions, d'aquesta manera se li dona una infracció (una setmana de festa en aquest cas) a qui s'ho mereix i aball que fa baixada.

No cal comentar res més d'aquest incident, podeu seguir amb lo vostre, salutacions

Be, despres de pair la Rider... avui ja no em fan mal ni els braços, ni el cul ni els genolls ... dir-vos que va ser tota una experiencia i que es del tot recomanable fer la prova d'esforç que representa suportar aquests 1000km ( en van ser 1.018) . I mes amb la companyia de 2 Harleys, un madrilenyo perdut, i un membre del motoclub "sordmuts de Catalunya" , als que varem adoptar quan els varem veure completament perduts.

Motos a la dreta. Motos a l'esquerra. Motos que t'avancen. Motos que avances, Motos que t'avancen per cinquena vegada ... (d'on collons han sortit) . La majoria saludant constantment als que en trobavem i retrobavem...

Els mes matiners practicament no varem veure MMEE , 1 patrulla a Tossa a les 10:30h del matí i l'altra a Manresa a les 00:55h del dia següent, ja arribant a la fi de la nostra aventura de 18h .

Un cop tornats a la realitat, segueixo amb sessions de basquet intensiu, tot i que hem acabat la lliga. El nen s'ha clasificat per la fase final de Barcelona i em quedare un parell "findes" mes sense moto. ESPERO QUE BEN AVIAT PUGUI REPENDRE EL CONTACTE mes asiduament.

PEP : FELICITAS amb tot el retràs del mon.
GeSus : a veure si aprenem a aturar la moto... ja està bé de no posar els peus a terra quan pares... :cheesy:

Salut companys.

Per cert, algu ha rebut el correu de la sortida de M&C del cap de setmana vinent..?, crec que es dissabte..., jo la vaig rebre i vaig llençar-la, però vist lo vist igual m'hi apunto....

m'ho podeu reenviar el correu si el teniu.?

Gràcies.

Que em de fer aquet dissabte?? Jesús ja estás recuperat?? algun lloc per anar a esmorzar o ens quedem a casa!!

Ep .. segueixo fora de circulació:undecided:a veure si demà el metge em dóna l'alta:rolleyes2:,si sortiu que vagi bé ca ...ons!!:D

Dissabte tenia una sortida amb les 2t, que finalment es va anular , però com tinc festa, aprofitaré per anar a fer el vermut a Tossa amb l'Elena, estarem al xiringo de la platja sobre les 12.;)

Diumenge tinc programada sortida de tot el dia per l'Anoia.:rolleyes2:

Salut!!! :cool2:

PD: Alf, espero que et recuperis aviat ... Xata que vagi bé el picapedrer... Pere prenc nota !!! :thumbsup:

Última edición:
Atrás