LCN-GIRONA Tardor 2015"...tornen els bolets i les castanyes !

NUEVO NIC - OFICIOSO


  • Votantes totales
    18
  • Encuesta cerrada .
Tettsui, desitjo que vagi molt bé la trobada amb la teva estimada XR. Segur que ho passareu molt bé junts... el temps que estigueu junts, perque ets un paio d'amors consecutius ;), al menys pel que fa a les màquines de dues rodes. :)

Felicitats i espero que em la presentis ben aviat! :cheesy:
 
rS1fqWA.jpg


No s'ha pogut aguantar només veure-la, a pèl, jajajaja
 
Fontrom mal parit que això era un secret! Las infidelitats no se explican!!:angry::tongue:
 
Enhorabona Joan per la nova adquisicion !!;)
veig que ja li has "clavat ungles"
:cheesy:
A10 i fins la tornada
 
Vull dir a provar aquesta que ja es meva! I per culpa teva que a la treffen em vas parlar tant bé de la XR! Si tot va bé en uns cuans dies la ting a casa!;):tongue:

Ja t'ho vaig dir, Joan....
Qui avisa no és traicioneru !!!!
La vaig provar i és una passada !!!!

Felicitats, Neeeeng !!!!!
 
Moltes felicitats Joan!!
Crec que has encertat al 100%!!
Enhorabona i a començar a gaudir-la!!!
 
Bé amics encara no pug dir gaire rés, només he fet el 150 km de anar a recollir-la, per cert un dia de pluja amb una pedregada que per sort va començar cuán havien parat a dinar amb en Fontrom.
Va ser pujar a la moto i sentir com si la hagués tingut tota la vida, molt àgil per la ciutat el canvi pro una pasada! Vam agafar la carretera nacional de la costa, dinar a Blanes, després fins Tossa i llagostera, la carretera era molt bruta i amb restes de la pedregada!. Que dir de la moto?? Dons un deu en tot els sentits, amb una postura de conducció molt còmode, la resposta del motor impressionant i una frenada que val més que pensis a tenir un tacte suau si no vols passar per davant! En fi, estic content!!, Ja sabeu que sempre he sigut de moto esportiva, aquesta ho és, però amb una postura molt còmoda per l'acompanyant!

Per sert Joan gràcies per acompanyar_me!
Pep gràcies per venir a compartir aquest moment!!
Enrique me gusto verte ahi compartiendo este momento!!

Però, el més important de tot és tenir amics com vosaltres per poder disfrutar de aquesta afició, que ens pot costar diners però millor amb motos que a la farmàcia!!


Ens anem veient! Aviam si amb una mica de sort la ting almenys 4 anys:D

V'ssss
Joan
 
Última edición:
SORTIDA DISSABTE 28


Siiii avui és dilluns!!, però, si la setmana passada que tenia pressa perquè arribés el dissabte, em va passar volant, aquesta setmana no vull ni pensar com passarà !!. Així que poso ruta perquè aneu pensant !! Ahhhh, el vermut convido jo!

RUTA AMB MOTO NOVA!
:cheesy: (No em podreu seguir!!!, o sigui que poseu-vos la ruta al gps):D


PUNT DE TROBADA: Bicentury (carretera dels Angeles)
HORA: 8'30 h,.
ESMORZAR: Monells
VERMUT: Sant Antoni de Calonge


RUTA: Aquesta https://goo.gl/maps/gLrZs5eJntj

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Xata
4.-

No us ho penseu molt que les places són limitades :kiss:


 
Última edición:
Així m'agrada Joan, que Millor que anar a Fer una volta amb moto ?. Bé siii, ja sé el que estàs pensant !:undecided: Però és més fàcil quedar per anar en moto, més barat i menys complicat !!:D :D
 
Joans, Mampo i Fronton, tinc compromís el divendres al vespre vaig al teatre i retirare tard, estare a Bcn i pot ser m'hi quedo el finde, no se..., en qualsevol cas, lamentablement no puc venir a l'estrena, però espero la convidada un altre dia... ;)

Que vagi molt be i ull a la carretera dels angels que estará glaçada, jo buscaria un altra alternativa...:embarassed:
 
Joans, Mampo i Fronton, tinc compromís el divendres al vespre vaig al teatre i retirare tard, estare a Bcn i pot ser m'hi quedo el finde, no se..., en qualsevol cas, lamentablement no puc venir a l'estrena, però espero la convidada un altre dia... ;)

Que vagi molt be i ull a la carretera dels angels que estará glaçada, jo buscaria un altra alternativa...:embarassed:

Al teatre? :embarassed:Jo no he anat a la meva vida! Això és per als intel·lectuals! :undecided:Encara que ben mirat el dia a dia ja és una bona comèdia!:tongue:


Si la carretera està gelada, amb la moto nova cap problema, li dones al botó conducció carretera gelada i ja està:D:D
 
Última edición por un moderador:
Alguns no s'han passat per AQUI

Val dons paseu per aqui!! [video]http://www.motosvideos.com/tanga-en-moto/[/video]
 
Última edición:
Al teatre? :embarassed:Jo no he anat a la meva vida! Això és per als intel·lectuals! :undecided:Encara que ben mirat el dia a dia ja és una bona comèdia!:tongue:


Si la carretera està gelada, amb la moto nova cap problema, li dones al botó conducció carretera gelada i ja està:D:D

Doncs un dia, tria una bona obra, agafes l'Assun i la portes al Teatre, despres un bon sopar i una copa i segur que claves les ungles aquell dia...., be , les clavaràs millor i amb mes suavitat i a ella segur que l'hi agradarà la variació:D

Hi han obres de Teatre, que si son comedies i son molt divertides, anima't i ves un dia...;), t'agradara..., fes alguna cosa diferent amb la Sra. no tot es moto neng..., també la pots portar en moto al teatre...
 
Pere, no dic que no tinguis raó, però anar al teatre no està dins de les meves preferències, segurament m'ho plantegi quan em jubili !! :shocked: Ara, el bon sopar, una bona copa i el que surti en una nit boja, ho faig tantes vegades com surti la ocasió !! També et dic que cada vegada em ve menys de gust i m'agrada més estar a casa !! Això sí que em preocupa!!:angry::angry:
 
SORTIDA DISSABTE 28

Avui ja és dimecres!!, Però, si la setmana passada que tenia pressa perquè arribés el dissabte em va passar volant, aquesta setmana no vull ni pensar com passarà !!. Així que poso ruta perquè aneu pensant !! Ahhhh, el vermut convido jo!

RUTA AMB MOTO NOVA!
:cheesy: (No em podreu seguir!!!, o sigui que poseu-vos la ruta al gps):D


PUNT DE TROBADA: Bicentury (carretera dels Angeles)
HORA: 8'30 h,.
ESMORZAR: Monells
VERMUT: Sant Antoni de Calonge


RUTA: Aquesta https://goo.gl/maps/gLrZs5eJntj

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Xata
4.-

No us ho penseu molt que les places són limitades :kiss:

 
Última edición:
SORTIDA DISSABTE 28

Avui ja és dijous!!, La setmana ja està passada!!. Així que poso ruta perquè aneu pensant !! EPPPP, el vermut convido jo!

RUTA AMB MOTO NOVA!
:cheesy:(No em podreu seguir!!!, o sigui que poseu-vos la ruta al gps):D

PUNT DE TROBADA: Bicentury (carretera dels Angeles)
HORA: 8'30 h,.
ESMORZAR: Monells
VERMUT: Sant Antoni de Calonge

RUTA: Aquesta https://goo.gl/maps/gLrZs5eJntj

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Xata (
creu que no podrà venir, ha de donar de mamar a la gosseta!)
4.-Jesús
5.-Nissimo

No us ho penseu molt que les places són limitades :kiss:

Sembla que el convit em sortirà barat!:biggrin-new:

 
Última edición:
Joan,

em sap greu perdre'm la inauguració de la XR1000, però ja teniem el dia compromés.
Ja la probaré un altre dia :D
 
Joan,

em sap greu perdre'm la inauguració de la XR1000, però ja teniem el dia compromés.
Ja la probaré un altre dia :D

A mi també em sap greu que no vingueu! Pili per provarla, com diu el teu amic, deixa't les ungles llargues, perquè molt em temo que no arribes amb els peus a terra !!
images
 
Demà farà un dia collonut per anar amb moto, a més campari gratis!! :tongue:
Amador, sempre pots portar els llums encesos per amortitzars l'inversio feta! O bé circular només de nits:D
 
Última edición:
Xata, que passa que li has de donar de mamar a la gosseta? :D:D
Doncs si no vens serem els tres mosqueters, sense Dartanyan!!:tongue:

l-828.jpg
 
Para que luego no me acusen de hacer un "Dalmau", apúntame para mañana ;)
 
SORTIDA DISSABTE 28

Avui ja és divendres!!, La setmana ja està passada!!. Així que poso ruta perquè aneu pensant !! EPPPP, el vermut convido jo!

RUTA AMB MOTO NOVA!
:cheesy:(No em podreu seguir!!!, o sigui que poseu-vos la ruta al gps):D

PUNT DE TROBADA: Bicentury (carretera dels Angeles)
HORA: 8'30 h,.
ESMORZAR: Monells
VERMUT: Sant Antoni de Calonge

RUTA: Aquesta https://goo.gl/maps/gLrZs5eJntj

1.-Fontrom
2.-Tettsui
3.-Xata (
Si que vindré !)
4.-Jesús
5.-Nissimo
6.-Ricmel


No us ho penseu molt que les places són limitades :kiss:

Sembla que el convit em sortirà barat!:biggrin-new:
 
Última edición:
No, no , no, qui no podrà venir es la goseta, collons. Que tot s'ha de dir dues vegades...

Torno a posar la frase per una millor comprensió:

Ah, també tinc un gosset nou, gosseta més aviat. No crec que pugui venir.

De qui parlo a la frase de mí o de la gosa?
Qui no podrà, doncs, venir?

La gosa, cony, la gosa
 
Última edición:
Companys,

Demà us acompanyaré a l'estrena de la moto d'en Tettsui.

Al final hauràs de trencar la guardiola! :D
 
Arriba