LCN-GIRONA Tardor 2015"...tornen els bolets i les castanyes !

NUEVO NIC - OFICIOSO

• Votantes totales
    18
  • Encuesta cerrada .
Ok company! Jo que pensava que em sortiria barat!! Però també os dic que estic content de que vingueu, tot i que en falten uns cuans!!
Fins demà! Ahhhhh no sé si em podreu seguir :D:D

Ok company! Jo que pensava que em sortiria barat!! Però també os dic que estic content de que vingueu, tot i que en falten uns cuans!!
Fins demà! Ahhhhh no sé si em podreu seguir :D:D

Segur que no et podré seguir... amb l'altre ja no podia! :shocked::D

aquesta me la perdo:cry: .... serà per la propera..!
vagi bé la ruta i l'estrena de la R...molta merda Tettsui:cheesy:

Bona ruta, bon menjar, motos i moltes rialles amb els companys, no es pot demanar més,
gracies Joan per la convidada.

Última edición:
Dons posaré unas fotos, per si algú no és creu que ens ho hem pasat molt bé! Ahhh... La XR una pasada! Rápida i àgil com un Karateka! Sembla que l'han feta expresament per mí!:):)

Gràcies amics per compartir ruta, taula i sobretot la meva nova joguina!:unconscious: Segurament si no tingués amb qui compartir ja no la tindria !!:undecided: Osti cuans cales tindria!!!!!!!! :D

S4034511.jpg

S4034512.jpg

S4034514.jpg

S4034516.jpg

S4034518.jpg

S4034521.jpg

S4034522.jpg

S4034524.jpg

S4034526.jpg

S4034527.jpg

V,ssssssss
Joan

Última edición:
Merci per compartir les fotos...i per la convidada al 245 de S' Agaró....una bona manera de remullar aquest nou pepino!!!

V'sss :cool2:
GeSus

PD: la sortida de collons...com sempre!!! ;)

Una sortida molt entretinguda i, a més a més, TOTHOM HA SEGUIT EN TETTSUI I EL SEU COGOMBRE VERMELL.

Gràcies pel convit!
:cheesy:

Última edición:
El venc barat no és de segona mà és de segon cul jajaja Ricard accepto ofertes.

64ZHCSK.jpg

...
hahaha.gif
ja em semblava una mariconada aquesta sortida i els últims posts m' ho confirmen
hahaha.gif
hahaha.gif
hahaha.gif

...al Marroc no compteu amb mi que aquets temes no m' hi van !!! ...
t1510.gif

Així m'agrada nen! Ens veiem en un no rés!! Apuntat també a la ruta, així podràs escoltar com sona una moto de veritat!! :D
Una abraçada!

Joan

Avemariapurissima!

Alguns Joans d'aquest fòrum són uns bergants :D

Pere, aquests paios són immoderables :lipsrsealed:

Última edición:
Ricard, en Fontrom està esperant una oferta per l'aparell! No tinguis por de provar coses noves !!
mi-villano-favorito-04.gif
smilies-15.gif

Nen que dius, pajilleros o pandilleros, que volias dir que me perdut, Disapta preparare una sortida, mes andavan parlem, bona nit macos.:D

Nen que dius, pajilleros o pandilleros, que volias dir que me perdut, Disapta preparare una sortida, mes andavan parlem, bona nit macos.:D

Doncs jo dissabte encara no sé! Han de venir a veure la GS !! Diumenge em toca portar a la dona a provar la XR i convidar-la a un bon àpat! , Cal tenir-la contenta!

li diré
smiley95.gif

Poso ruta proposada pel presi! No té temps de posar-la!!

Sortida nocturna hivernal
2283317190d98cf9c6e9149e7637457f.jpg

Dia: Dijous dia 3
Punt de trobada: Can cassoles (Llagostera)
Hora: Les 20'29

Ruta: https://goo.gl/maps/Gff1dqNLyqQ2

1.-Pere (El Presi)
2.-Fontrom ( H
o té molt a prop )
3.-Amador (Xata- El despertaferro)
4.-Jesús (solo cena)
5.-Nissimo (solo cena)
6.-Tettsui ( A
l final vinc, molt serà que em facin fora de la feina )

Algú més s'anima ??. Amb les carreteres ben humitejades per poder relliscar molt bé !!. Ha de ser super divertit !!
emoticono18.gif

Última edición:
En aquels quels hi agradin els principis físics demà gaudiran (si tenim sort i la humitat es fa present) d'experimentar amb la inèrcia mecànica, i tambè amb la tèrmica (depen del fred que faci)

Donat que la primera es una mesura de la dificultat per canviar l'estat de moviment o repós (aquest -el repós- no més el practicarem durant el sopar) d'un cos (en aquest cas la moto amb nosaltres a sobre), doncs practicarem intentant canviar la quantitat de massa i d'alterar el tensor d'inercia.

Amb la segona posarem a prova la facilitat, o no, amb que el nostre cos canvia de temperatura al estar en contacte amb l'aire fred de la nit, de manera que comprovarem la nostra capacitat calorífica, i també la del guants, manyoples i demès roba d'abric.

Ja veureu que es molt divertit.

bonas nois y disapta no se apunta nadie!, o que, farem una sortida wapa y un bon tiveri, ya direo y posare el lloc de trovada, a10;)

Hey, per avui..., qui no més vulgui gaudir del sopar també ho pot fer. Can Cassoles es guaI i està a prop de tot.

M' apunto al sopar...a la ruta ...NO...massa humitat i fred per rodar de nit...si ja no em fa el pes conduir de nit a l' estiu... imagineu-vos a l' hivern.

Ens veiem a Can Cassoles a les 20:30.

V' sss :cool2:
GeSus

...ja m' emprenya, ja, pero aquest Dijous no puc, tenim sopar de celebració familiar !
...ah, i felicitats a tots els Xavi's !!!

Atrás