Despertaferro
Curveando
Chata,Ez ukitu nire pilotak![]()
I a qui no li agrada ?
Amb amor, però.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Chata,Ez ukitu nire pilotak![]()
Guardeu aquesta data 17-02-2013 ROMANTICA - 2013
En breu un penjo la ruta, el menu i les demès dades...., us aneu apuntant...?
01- Pere DEAUVILLE & mariona (2)
02-Fermin y Mayte (2)
03-Chata (1) i possiblement (1 més..? que vindrá en Llauna..? )
04-Raimon Deauville y Pispis (2)
05-Pep1200GS & Marta (2) Ruta i Esmorzar...que tenen moguda....
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1-
14-
15-
Ya semos 9 a la ruta i pot ser 8 a dinar, ya no se anula...
QUE NOIS..... Ningú més s'apunta a la Romantica u que.....? no hem crec que no es sàpigue que fareu el dia 17.
De que serveixen les promeses i els grans discursos, si despues queda en resss....
Apa 10, fins sempre..., si tinc temps i ganes, ja penjaré la ruta i llocs d'esmorzar amb temps suficient.....
Guardeu aquesta data 17-02-2013 ROMANTICA - 2013
QUE NOIS..... Ningú més s'apunta a la Romantica u que.....? no hem crec que no es sàpigue que fareu el dia 17.
De que serveixen les promeses i els grans discursos, si despues queda en resss....
Apa 10, fins sempre..., si tinc temps i ganes, ja penjaré la ruta i llocs d'esmorzar amb temps suficient.....
Pere, que encara falta gairebé un mes ... i amb tant de temps poden passar moltes coses.
... potser podries explicar alguna cosa més, no ? P.ex: on anem ? :rolleyes2:
Ep, Pere! Sigui romàntica, sigui paternal o sigui solitària, assistiré, si m'ho permets, a la teva enamoradissa proposta de sortida dominical. M'apunto!
Més que mai, petons!![]()
Pere, que encara falta gairebé un mes ... i amb tant de temps poden passar moltes coses.
... potser podries explicar alguna cosa més, no ? P.ex: on anem ? :rolleyes2:
Aixó no se que vol dir...!:angry:
Bonas nois, si el temps acompanya disfrutarem tots de cuyons, salud companys A10.
Pd. el sosi J. Izquierdo va mijor cada dia, he parlat per telesferic y esta molt animat, y ahora vas y lo cascas.![]()
...i dic jo, per aquestas sortidas especificas i tradicionals, Romantica, Sevená, de Nadal, etc... ¿...no es costum obrir un fil especific a dins del foro ?
...a part de que se li dona mes importancia a la sortida no incompleixes la normativa en tractar un tema del mes de Febrer en un post de Gener.
...potser sigui millor posar-se en contacte amb un SM perquè ho arregli![]()
...Xata, ni fabes ! ...![]()
El país té un partit i una coalició amb "lleugeres" discrepàncies internes, però veig que les bales volen arreu!![]()
![]()
...i dic jo, per aquestas sortidas especificas i tradicionals, Romantica, Sevená, de Nadal, etc... ¿...no es costum obrir un fil especific a dins del foro ?
...a part de que se li dona mes importancia a la sortida no incompleixes la normativa en tractar un tema del mes de Febrer en un post de Gener.
...potser sigui millor posar-se en contacte amb un SM perquè ho arregli![]()
[HIGHLIGHT2]...Xata, ni fabes ! ...[/HIGHLIGHT2]![]()
El país té un partit i una coalició amb "lleugeres" discrepàncies internes, però veig que les bales volen arreu!![]()
![]()
...:cheesy:i perque no tens GUASÀ...allà també se'n tiren de bales ....!![]()
No es vital, però diu el que es pot fer |
Aquí es troba la clau |
Quin marge de paciència teniu? |
Unint lletres ho trobareu |
Es tot fet amb frases curtes |
Sabeu que la primera es fonamental |
També la resta ho son |
Es la mirada qui ho trobarà |
Sols, tu i els teus ulls |
Considera totes les possibilitats |
Raonar també val |
I si ho tornes a mirar? |
Tant mateix val la pena |
Ho trobaras , segur |
I et farà content |
Haurem de brindar |
A cops ho intueixes? |
Una vegada ho tens, ja està |
No abandonis encara |
Més val resistir |
I si encertes tindràs premi |
Sospito que t'agradarà |
Se que trionfaras |
Abandonar es de covards |
Tens que fixar-t'hi més |
Gaudeix del joc |
Estas a cinc lletres del final |
Sol queden quatre |
Es possible que no te'n adonis |
Creus que pots? |
Ratifico tot el que he dit |
Est a una del final |
Tant mateix has arribat al primer punt i apart |
Ja ho saps? |
Afronta el tram final |
Has de trobar la clau |
Obvi, encara que amagat |
Segueix fins el final |
A vegades has de retrocedir |
Però no val defallir |
Segur que ho trobaras |
Ja ho saps? |
Ai ai ai aquestes majúscules chata...
Pep, millor kedem a Can Casoles ( prop del Carril) el dissabte a les 9:30
Salut!!!
Pd: menjarem igual de be i a millor preu
I jo tampoc proposo res, perque em toca curra dissabte:angry:,pero diumenge..........:rolleyes2:, igual vaig a Ca l'Cristina.....hmm butifarró i xuila:cool2:
Ep gent!
A pams...per aquest dissabte res de moto ni esmorçar, estic de mainadera.
Pel que fa a la romantica, no se m'apunti, de moment pels següents motius:
a) Estic pendent d'un canvi de destinació que ha d'arribar en breu, el que comportarà un canvi en el quadrant i per tant no se a hores d'ara qué faré el 17.
b) Fins que no hi hagi més detall no sé si m'ho podré permetre, que ta la cosa mu malita.
c) [HIGHLIGHT2]Por tocarle los huevos al Presi [/HIGHLIGHT2](este es el principal y por eso va en la lengua del imperio, pa que s'entere tol mundo)
Un petó! :kiss:
Ep, aquest dissabte toca caminar, que m'estic rovellant. :undecided:
Però per diumenge aquesta que diu l'Alf te bona pinta, si em dius a quina hora estaràs esmorzant a Ca la Cristina ens podem trobara allà directament i deprès ens portes a fer quatre corbes.
Salut!
Aiiiiiiiiiii, quins records d'aquell novembre del 2008 :lipsrsealed:
Mirant rutes...:rolleyes2:
[video=youtube;e_KTPDRLshs]http://www.youtube.com/watch?v=e_KTPDRLshs[/video]
Po zi, que recuerdos...... me arrecuerdo del culete de la Cristina....! :cheesy:
Hombre Pedro...que alegria verte por aqui....
Va, apuntate pal sabado que platicaremos un ratito..., además te tengo que devolver unos guantes de lluvia del dia de SORT....:cheesy: