GIRONA-LCN (Sortides juliol 2012/Salidas Julio 2012)

Moltes Felicitats a tot els Jaume'x que hi ha per aquí !!! ;)

ClickHandler.ashx

Última edición:
Tan punt tinguem la consciència de no fer nosa, hem d'anar a fer-hi una volta. Ni que sigui per plorar (com que ho farem dins dels nostres cascs, ningú s'anadonarà i quedarem com a homes forts i valents). Salut !

Crec que seria un bon homenatge a la gent ferma d'aquesta terra i de pas concienciar-nos de que un descuit pot acabar amb els afanys de molta gent..!!

Ànims i amunt Empordanessos..!!

Pep

Perdoneu el retras, últimament estic un xic desconectat de tot.
Espero que si hi ha algú per aquí de la zona dels incendis estigueu be.
Encara que no ens coneguem sapigueu que si es necesari un plat a taula o un llit a el meu piset el tindreu.

Per cert, espero que aviat.........o com a mínim o intentaré de tornar a sortir amb vosaltres. No es que no vulgui sortir amb vosaltres, sinó que les patecades vaixen per tots costats i últimament agafo poc la moto. Fa dos setmanes vaig tindre que cambiar la bateria............... pero que i farem........l'important es tirar endavant.

Salutacions a tots.

Aki t'esperem, Karles....! ;)

FELICITATS, JAUME'S, SANTIS, SANTIAGAS Y JAIMITAS Y JAIMITOS...SANTIAGOS....

Ahir estava a ANDORRA...( M'he firat K T Peeeeessssssss... 2 casos de fibra de carbono y el último kid de midlan....:lipsrsealed: ) ahora a aprender como senchufa to a la KaGaTeLorito, que porcierto ya está en el taller con 950 Km para la revisión...! :rolleyes2:

Pereeeeeeeeee! Que has gastat gaire per Andorra? Que t'han deixat entrar amb la KGTLorito? :D

Salut!

Si, els vaig convidar a tots a marxar...volia un bon lloc per aparcar la KaGaTeLorito Alias "HilaRi Clinton"

He gastat, si...segurament que necessitaré del teu ajud, per configurar els midlands nous....per suposat que com a minin una cervessa per hora que estiguis a casa...:D , ja t'ho dirè...

A veure si jo m'ensurto, que será que no i si pots igual dissabte a la tarde si no tens migdiada que fer, ho podriem mirar...pora el traje de bany...!:lipsrsealed:

Moltes grácies a tots, sou collonuts, be...................sempre hi ha algun cabronet. :):):):)

Des d´aqui tambe donar ànims als Empurdanesos pel desastre ocasionat per un ÉSSER que no te nom, be suposo que tots pensem el mateix.

Resulta que la meva filla està de colónies a Borrassà (Les Orenetes), 60 nens entre 6 i 13 anys, total de 85 persones. No os podeu imaginar la nit que vam passar..............que si ve l´autocar i agafar l´imprescindible. No, ara no, ara diuen que no ve pero que estarán alla prop per si de cas. De mentre acaba de fer la motxilla per si s´ha de sortir per cames, mai més ben dit. Ara si, si si, ens anem a Girona perqué a Figueres no hi ha lloc. Doncs no, ara ens diuen que em d´estar confinats a la casa, els autocars estaran allà a 5 minuts per si ens anem. Doncs res, els nens a dormir (vestits), el propietari de la Masía regant el perímetre, etc.....
Afortunadamente podem dir que no hi hagut cap dany personal ni material, només la vivència experimentada en la qual recordaran tota la vida.
Total, vam passar la nit del lloro, no lorito com la del Pere

Compartir el dolor de les vides irreparables i el desastre en els qui han perdut la casa, el negoci i boscos.

Quan es pugui caldrà fer la ruta.

Salut i força.

Jaume

Deshacer cambios

Jaume, amés d'aprofitar per felicitar-te que me n'he oblidat, dir que t'entenc i que com s'arriba a patir pels altres, més pels fills. Vaja nit que us vareu empassar!

Jaume, amés d'aprofitar per felicitar-te que me n'he oblidat, dir que t'entenc i que com s'arriba a patir pels altres, més pels fills. Vaja nit que us vareu empassar!

Gràcies Siso, tens tota la raó.

Salut,

Jaume

Gracies SISO, personalment ja m'hi he passejat i dins del cotxe, i sense casc que m'amagues, les ganes de plorar podien mes que la "hombria" .

Quan hi fem la ruta serà realment colpidora, ens han fet desapareixer "d'una calada" els paisatges que gaudiem en les nostres rutes, trigarem molts anys a poder reviure la verdor del nostre estimat Empordà.

EnricP

Si teniu anims i ganes DEMÀ DISSABTE 28/07/2012
aniré a esmorzar al voltant de les 09:00h a Sant Climent "Hostal La Parra" i despres vull fer un xic de "ruta cremada"

01-EnricP

Demà m'agafa malament, L'Empordà be es mereix un homenatge i les seves gents més..!!!

Sóc molt feliç de ser Català,encara que del centre, però m'heu fet estimar molt aquesta terra..!!!

Visca la Terra..!!

Pep

Si teniu anims i ganes DEMÀ DISSABTE 28/07/2012
aniré a esmorzar al voltant de les 09:00h a Sant Climent "Hostal La Parra" i despres vull fer un xic de "ruta cremada"

01-EnricP

Ummmmm...? ruta cremada Enricp...??? molt cremada....??? hi haurà molta cendra a la carretera Enricp...? i la cendra s'aixeca quan passen les motos pel damunt Enricp..? i la cendra es transforma en pols, Enricp..? i la pols s'enganxa a les motos i les embruten molt no, Enricp.?:( i tinc la moto molt neta Enricp, que l'acabo de recollir d'¡en M&C de la revisió del 1.000 i si passo per la cendra,que m'agradaría molt i ganes....però pocs ánims de veure el nostre bosc cremat i la KaGaTeLorito s'embrotirà molt i molt i no tinc temps de netejar-la demà...:angry: catxis..., la tenmptació es important... però hem fa pal netejar....

Be, si no soc a la Parra de Sant Climent a les 9,00, es que no vindré....:lipsrsealed:

Última edición:
...crec que en aquests moments que els equips d'emergència encara no han acabat definitivament amb el problema i que els afectats estaran fent balanç de les pèrdues no veig apropiat anar a tafanejar per aquestes carreteres. Afortunadament per a nosaltres, en la ruta prevista per a la Low només s'ha vist afectat el tram de sortida de Portbou, una zona petita en comparació a la resta i que en ser de matoll baix serà fàcilment recuperable.
... no comptis amb mi per demà, Enric, la calor tampoc és bona companya de viatge. Piscineta i aperitiu amb cerveseta és el que toca aquests dies...
vil2_chaud1.gif

A part de la ruta proposada per l' Enric, hi ha alguna altre proposta...?:( sense passar per lo cremat...? + cap a Montanya...? per exemple...?... més kms...?

Be, avui sopar familiar, el 29 es Santa Marta, primogènita de Deauville...:)

Despres miro...!

a10.

ande esta la gente...en la piscina de casa del ozepe...? con la servesita en la mano...?:undecided: u es que yastais de vacances..? :angry:

Per cert el dijous 2 hi ha ruñon..? ( pos yo no voy a estar...:angry: )

Nois, demà a mig matí toca anar a la beach amb la MDR ... però si voleu podem quedar a les 09:00 al Carril de Llagostera per esmorzar !!!

Després em connecto !!!

Salut !!!

Doncs demà a casa. Estic mig refredat d'aire condicionat. Vagi bé,

Per cert he parlat amb en LCN i m'ha dit que ha actualitzat el post de la trobada !

Hola a tod@s,

Mañana haremos una salida light ya que viene mi hijo con su Yamaha 125 y no se que marcha cogerá esto.
Iremos a Ca la Tina Turner a desayunar. También vendrá LluisCampsa y Joan Izquierdo. Si ca la Tina esta cerrado iremos el restaurante de atràs.
El punto de encuentro será la República a las 7:30 h.

TRIAS

Pues yo continuo en el dique seco,:cry: el médico me ha enchufado otro mes de sesiones de recuperación:undecided:, por las noches ya tengo pesadillas con la fisio:(. Los que salgáis (que envidia) pasároslos de P.M.:cool2:

!!!!!EEEPPPP¡¡¡¡¡
Boooooooonnneeeeeesssssss.......;);)
Despues de varios dias comiendo.....Wurst....:shocked::shocked:Schintzel....:shocked::shocked:Chucrut...:shocked::shocked:Brezel...:shocked::shocked:Strudel...:shocked::shocked:Kartoffel...:shocked::shocked:
Kaffee und kuchen...:shocked::shocked: ....blablaba....:shocked::shocked:......pos que se me apetece una desayuno tipico mediterraneo...;);)...y habia
pensado en ir mañana a Ca la Cristina a comerme unes xuies y una morci...:D:Dacompañado de un buen vino hispano...por que
la peña esta solo bebe vino blanco del Riesling....y con la canne la verdá no pega...:shocked::shocked:
Pos eso... que estare mañana en[HIGHLIGHT2] exautoampuria a las 8.00 am[/HIGHLIGHT2], rutilla corta y poco intensa que aun me duele el culete de tanta
bici...:):)
Eso si...todo hay que decirlo...;);)..tienen una birra que te cagas...;);)

P1020882.JPG

Salut..¡¡¡¡¡¡...y Guten tag...:cool2::cool2:

Última edición:
Ep! Turri i Colitas, bentornats! Ja ens ho ampliaràs un xic més. Salut !

Estic un xic mioc, però ... si hi sóc serà que he vingut! (n'estic aprenent del "quefe") :D

...bentornat, Turrunet !
...tié wëbs la cosa, a Alemania te vas en bici y a Ca la Cristina que la tens a la cantonada en moto...
vil-crazy.gif

...yo como Siso, si no me ves no me esperes...:rolleyes2:

:D
Ep! Turri i Colitas, bentornats! Ja ens ho ampliaràs un xic més. Salut !

Estic un xic mioc, però ... si hi sóc serà que he vingut! (n'estic aprenent del[HIGHLIGHT2] "quefe"[/HIGHLIGHT2]) :D

+1 que us diu benvinguts i bentornats a casa...., será que no hi ha camins per aqui, encara que estiguin cremats, per anar en bici i marxeu a la Germany...:lipsrsealed:, ehhh, de bon rotllo, m'al.legro que tot hagi anat be...

Per cert Turri, lo del culete era perque anaves sense sillin...????:D :D :lipsrsealed:

Pos eso, que si nostoy alli en autoempuria a les 8, esque no vindre com diu l'aprenent...! :D

Per cert, ja he muntat els midlands als cascos, ja només manca berallar-me amb el gipiese de la KaGaTeLorito y connectar-ho tot, Gipi, Midlands,Telefon,ipod's, iphone,ipad,ventilador de la cuina, la tele i no se quantes coses mes...

L'intenció es fer-ho demà al mati, es per aixó que no se si iré a Ca la Cristina, tot depend de les mandres del mati, els plans que tingui la famili, si piscina o platja, jo voto pisicina...i si es aixi via lliure tot el mati per fer i desfer....si hi ha algun voluntari, per ajudar-me, te la cerveseta al fresc i la piscina també a punt..., porteu-vos només el banyador...!

Aixi que els posibles voluntaris ( Siso..?, Ozepe..?) si no aneu a Ca la Cristina a menjar morcilla i xulla , al loro...igual sopant sabre el plan de demà....!:lipsrsealed:

que hi ha trobada aquest Dijous?

Pos si n'hi ha, no hi seré....si hay quorum la podriem passar al altre dijous, si es que la gent no es fora encara...:lipsrsealed:

Ozepe, me voy el miercoles 1 hasta el domingo 5 fer la transpirenaica en KaGaTeLorito ( a mi aire i el de la Mariona també, es clar) 1ª nit Viella, la resta dubto, entre pamplona i donosti ( crec que será donosti.. i des de allà farem excursions, turisiques-gastronómiques, i demès.....!

apa, siau.., vaig a zopar...!

Booooooonnnnessssssss.....;););)
Us deixo un enllaç perquè tingueu una petita idea de com és aquella zona d'Alemanya.
També per si em voleu veure en malles que estic molt guapo...:D:D

http://lacosanostragirona.blogspot.com/

P.D. No us espanteu que només he penjat unes poques...:cool2:

Salut

Última edición:
Bueno pos parece que el Turri s'ha ido solo a Ca la Cristina...???? :D:lipsrsealed:

Pos yo Piscing hoy y sincronizar los midlans en la KaGaTeLorito, bueno en el BMW Navigator que por lo que parece es el Garmin nosequé....!

Si alguien gusta, pos eso tiene la cervesita en fresco...y el baño en la piscina..:rolleyes2:

!!!!EEEPPPPP¡¡¡¡
Doncs.... no per sortir sol he esmorzat pitjor.....:):)
Esmorzar continental.....:shocked::shocked:

2012-07-29%252008.40.30.jpg

Cafe continental......:shocked::shocked:

2012-07-29%252009.00.22.jpg

Xuies....pa de coca....rioja....olives....cafe....ratafia....i el compte....:tongue::tongue:
Quin patiment..........oiga......:rolleyes2::rolleyes2:
Salut

Després de l'esmorzar he passat per la zona de l'incendi i la veritat el panorama és
terrible, un autèntic desastre, quina pena....:cry:
El perímetre que va de Capmany, Agullana, Darnius, Boadella, Pont de Molins és
desolador com veureu a les fotos que he fet amb el mobil....:cry::cry:
Tindrà de passar molt temps perquè aquest paisatge es recuperi...:cry::cry:

2012-07-29%252010.49.08.jpg

2012-07-29%252010.51.31.jpg

2012-07-29%252010.51.53.jpg

2012-07-29%252010.51.23.jpg

:cry::cry::cry::cry::undecided::undecided::undecided::undecided:

Ep, Turri! Veig que ni cartofen, ni salsitjofen... on hi hagi una bona xulla i un bon vi, ni que sigui del país al que ens han agermanat, :).

Vaja fotos, quin mòbil gastes? Gràcies per penjar-les, per més que reflexin tanta pena :cry:.

PereDV, Doncs sí, per aquí a casa amb mal d'ossos ... ja passarà. Prova de pujar la ràtio de cervesa/hora que igual em curo :D

Ara de debò, fins dimecres no començo a treballar ("treballar" és una interpretació lliure del que ens deia l'Ovidi Montllor pel que respecta al sou que ens fan guanyar) pel que necessitis ...

Última edición:
Collons Turri....ni sol, et podem deixar...bon esmorzar, si senyor....! bones fotos, llástima...com ha quedat tot...:cry: , el mobil Samsung Galaxi Mini, Siso.., es igual que el meu dels festius...una petita maravella de fibra de carbono...!

Be Siso, la ratio cervesa/hora, tu mateix, fins que s'acabin, les hores i les cerveses...:D

Ep, Turri! Veig que ni cartofen, ni salsitjofen... on hi hagi una bona xulla i un bon vi, ni que sigui del país al que ens han agermanat, :).

Vaja fotos, quin mòbil gastes? Gràcies per penjar-les, per més que reflexin tanta pena :cry:.

PereDV, Doncs sí, per aquí a casa amb mal d'ossos ... ja passarà. Prova de pujar la ràtio de cervesa/hora que igual em curo :D

Ara de debò, fins dimecres no començo a treballar ("treballar" és una interpretació lliure del que ens deia l'Ovidi Montllor pel que respecta al sou que ens fan guanyar) pel que necessitis ...

Ei Gran capità si et vols entretenir:

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fjosepcamposguerra-fotograf.blogspot.com.es%2F&h=FAQGyYMrG

Encara està en construcció..!!

Millora't..!!

Pep

Bueno pos parece que el Turri s'ha ido solo a Ca la Cristina...???? :D:lipsrsealed:

Pos yo Piscing hoy y sincronizar los midlans en la KaGaTeLorito, bueno en el BMW Navigator que por lo que parece es el Garmin nosequé....!

Si alguien gusta, pos eso tiene la cervesita en fresco...y el baño en la piscina..:rolleyes2:
...pos tengo la casa llena de gente, pero cuando vaya a devolver a los sogres a casa seva igual m' hi paso un rato...
canette.gif

Pos si n'hi ha, no hi seré....si hay quorum la podriem passar al altre dijous, si es que la gent no es fora encara...

...sin problema por mi parte, si a todos les va bien lo dejamos pá la próxima semana, usea pa el 9 d' Agost !

Turri, welcome ... ciclista !!! :cheesy:

PereDV
, molen aquest BELL de Carbono !!! :shocked:

Enric, ja diràs que t'ha passat per no poder venir a la 69 !!! :cry:

Julio, bon viatge !!!:)

Ens veiem el 9 d'agost !!! ;)

Última edición:
Atrás