Jesús.
Curveando
Moltes Felicitats a tot els Jaume'x que hi ha per aquí !!! 

Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
Tan punt tinguem la consciència de no fer nosa, hem d'anar a fer-hi una volta. Ni que sigui per plorar (com que ho farem dins dels nostres cascs, ningú s'anadonarà i quedarem com a homes forts i valents). Salut !
Perdoneu el retras, últimament estic un xic desconectat de tot.
Espero que si hi ha algú per aquí de la zona dels incendis estigueu be.
Encara que no ens coneguem sapigueu que si es necesari un plat a taula o un llit a el meu piset el tindreu.
Per cert, espero que aviat.........o com a mínim o intentaré de tornar a sortir amb vosaltres. No es que no vulgui sortir amb vosaltres, sinó que les patecades vaixen per tots costats i últimament agafo poc la moto. Fa dos setmanes vaig tindre que cambiar la bateria............... pero que i farem........l'important es tirar endavant.
Salutacions a tots.
+4 o 5
Tan punt tinguem la consciència de no fer nosa, hem d'anar a fer-hi una volta. Ni que sigui per plorar (com que ho farem dins dels nostres cascs, ningú s'anadonarà i quedarem com a homes forts i valents). Salut !
Pereeeeeeeeee! Que has gastat gaire per Andorra? Que t'han deixat entrar amb la KGTLorito?
Salut!
![]()
...hola nois, sembla ser que Karlitus ens ha deixat per una repentina malaltia. Aqui teniu l' enllaç a la noticia donada per Rioja:
http://www.bmwmotos.com/foro/showthread.php?433582-adi%F3s-Karlitus-buen-viaje-compa%F1ero
Jaume, amés d'aprofitar per felicitar-te que me n'he oblidat, dir que t'entenc i que com s'arriba a patir pels altres, més pels fills. Vaja nit que us vareu empassar!
Si teniu anims i ganes DEMÀ DISSABTE 28/07/2012
aniré a esmorzar al voltant de les 09:00h a Sant Climent "Hostal La Parra" i despres vull fer un xic de "ruta cremada"
01-EnricP
Doncs demà a casa. Estic mig refredat d'aire condicionat. Vagi bé,
Per cert he parlat amb en LCN i m'ha dit que ha actualitzat el post de la trobada !
Nois, demà a mig matí toca anar a la beach amb la MDR ... però si voleu podem quedar a les 09:00 al Carril de Llagostera per esmorzar !!!
Després em connecto !!!
Salut !!!
Ep! Turri i Colitas, bentornats! Ja ens ho ampliaràs un xic més. Salut !
Estic un xic mioc, però ... si hi sóc serà que he vingut! (n'estic aprenent del[HIGHLIGHT2] "quefe"[/HIGHLIGHT2])![]()
que hi ha trobada aquest Dijous?
Ep, Turri! Veig que ni cartofen, ni salsitjofen... on hi hagi una bona xulla i un bon vi, ni que sigui del país al que ens han agermanat,.
Vaja fotos, quin mòbil gastes? Gràcies per penjar-les, per més que reflexin tanta pena.
PereDV, Doncs sí, per aquí a casa amb mal d'ossos ... ja passarà. Prova de pujar la ràtio de cervesa/hora que igual em curo
Ara de debò, fins dimecres no començo a treballar ("treballar" és una interpretació lliure del que ens deia l'Ovidi Montllor pel que respecta al sou que ens fan guanyar) pel que necessitis ...
...pos tengo la casa llena de gente, pero cuando vaya a devolver a los sogres a casa seva igual m' hi paso un rato...Bueno pos parece que el Turri s'ha ido solo a Ca la Cristina...????:lipsrsealed:
Pos yo Piscing hoy y sincronizar los midlans en la KaGaTeLorito, bueno en el BMW Navigator que por lo que parece es el Garmin nosequé....!
Si alguien gusta, pos eso tiene la cervesita en fresco...y el baño en la piscina..:rolleyes2:
Pos si n'hi ha, no hi seré....si hay quorum la podriem passar al altre dijous, si es que la gent no es fora encara...