LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ? Estiu 2014

Bones!!!

Divendres toca treballar, però dissabte matí pujaré a esmorzar a Rupit, si algú s' anima obro llista.

PereDV, com es nota que ja s' acaben els IS...que vagi bé l' escapada amb la nena!!!

V'sss :cool2:
GeSus

Gusplanet%2520%252847%2529.jpg
Mejor la Provença.....! segurament serà la Provença...!

Este no es de motos pero esta wuay:)dedicado a la madiquita del Turri:tongue::tongue::tongue:

[video]https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=es&prev=/search%3Fq%3Dgarage%2Bjournal%26biw%3D1093%26bih%3 D521&rurl=translate.google.es&sl=en&u=https://www.facebook.com/video/embed%3Fvideo_id%3D137735646386035&usg=ALkJrhjgpKW3eIacv5CVdpND0OZeGrf4Ag[/video]

Unsaludo V,sssssssss

pedrin vagi bé el cap de setmana:)

V,sssssssssssssssss

Ahí le has dao Ozepe! jejejejeje

Se nota que la elementa es motera...no coge la moto sin guantes :D:D:D:D:D:D:D

Alguna pista de la ruta Ozeperil...o va a ser surprise....da igual, me va el riesgo y pa eso me compré una Gs...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ya pondrás hora y lugar de salida...

Deauville, repiensatelo que la cosa promete! jejejejeje

Tetsui, apuntate pal viernes que estas son las buenas, hazme caso! ;););););)

Company, el divendres tinc feina!! i el dissabte toca passejar a la dona que té festa, ja sabeu una dona cal tenir-la, i per tenir-la cal cuidar-la i més ara que ja la tinc ensenyada, m'ha costat 38 anys!!!! Com per canviar de dona!!:tongue::tongue:

Este no es de motos pero esta wuay:)dedicado a la madiquita del Turri:tongue::tongue::tongue:

[video]https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=es&prev=/search%3Fq%3Dgarage%2Bjournal%26biw%3D1093%26bih%3 D521&rurl=translate.google.es&sl=en&u=https://www.facebook.com/video/embed%3Fvideo_id%3D137735646386035&usg=ALkJrhjgpKW3eIacv5CVdpND0OZeGrf4Ag[/video]

Unsaludo V,sssssssss

De estas oportunidades hay pocas...
SE VE NAAAAAAAAAAAAA!!!!!

JEJEJEJEJE, mo me n'he pogut estar...pa ti madikita groga... :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

Mira que soy güena persona...el enlace bueno es este...https://www.facebook.com/video/embed?video_id=137735646386035

Company, el divendres tinc feina!! i el dissabte toca passejar a la dona que té festa, ja sabeu una dona cal tenir-la, i per tenir-la cal cuidar-la i més ara que ja la tinc ensenyada, m'ha costat 38 anys!!!! Com per canviar de dona!!:tongue::tongue:

Ok, Joan!

Però te la vas a perder gorda, te aviso :D :D :D :D :D

...se m' ha hodio el finde, semese llena la casa de okupas y no puedo faltar pa vigilar que no se lleven ná !
...la Elementa me confirma que no cancela la salida y que te espera aquí, Albur:
...punt de trobada !

...veras que gozada de SALIDA !!!...
smiley-sex002.gif

Última edición:
...se m' ha hodio el finde, semese llena la casa de okupas y no puedo faltar pa vigilar que no se lleven ná !
...la Elementa me confirma que no cancela la salida y que te espera aquí, Albur:
...punt de trobada !

...veras que gozada de SALIDA !!!...
smiley-sex002.gif

Ostres. és curiós, hi ha uns metres que és "terra de ningú"
... l'aparcament està bé però vigileu de no trepitjar la continua si veniu del sud ... amb les presses ja se sap :rolleyes2:

cagon l'ou, per una vegada que organitzes una sortida:D,el menda està fora per vacançes, que vagi bé.;)

Ep, Pere Deauvillle! Ja he rebut les fantàstiques fotos via DB. Gràcies,

No me queda clar si ja tens tancada la sortida de tres dies, en tot cas te n'apunto una, també de tres dies i també de pare i filla:Rodem/Rodant pel país dels Càtars

Sigui on sigui, bon viatge,

Si interessa, et passo la ruta.gdb pel gàrmin.

Última edición:

No me queda clar si ja tens tancada la sortida de tres dies, en tot cas te n'apunto una, també de tres dies i també de pare i filla:Rodem/Rodant pel país dels Càtars

Gracies Siso, finalment cap a la Provença.

primer dia- Girona-Nyons passant per Orange, momtelimar , grignan, Valrreas i fins NYONS que farem nit.

Segon dia- desde NYONS, passant per Taulignan, Crest,Die,Le Chatillon en Diois, Baixarem cap a la Motte Chalancon, Rosans i a dormi a Vaison la Romaine.

Tercer dia- Vaison la Romaine, pasant Malazcene, Mont ventoux, si no hi ha vent, fins Rousillon Cargas, Goult, fins a Avignyon on dinarem i cap a Girona.

La alternativa per si fa vent a Mont Ventoux es pasar per Beçoin, cap Saint Cristol, Villars i Rousillon Cargas , Goult ..., Avignon, GIRONA.

a VEURE QUE SURT...! :embarassed:

HE FET AIXÓ...!

25/07/2014 - ANADA

26-07-2014 NYONS-VAISON LA ROMAINE

27-07-2014- VAISON LA ROMAINE- GIRONA PASSANT PER MONT VETOUX

ALTERNATIVA NO PASSANT PER MONT VENTOUX SI FA MOLT DE VENT

Última edición:
Ramon, si sales el Sabado y la gota k tengo me la kito de encima.. ja ja se me apunte Uds..
Ya diras hora y lugar..

Bones!!!

Divendres toca treballar, però dissabte matí pujaré a esmorzar a Rupit, si algú s' anima obro llista.

PereDV, com es nota que ja s' acaben els IS...que vagi bé l' escapada amb la nena!!!

V'sss :cool2:
GeSus

Bé, veig que els que sortiu el dissabte feu la volta per Vic...que vagi bé, jo ja havia quedat amb uns companys per anar a Rupit.

V' sss:cool2:
GeSus

Que vagin be les sortides del cap de setmana..

Sabeu si es obligatori portar armilla groga a la FRANCE ...? hem sona que si...! :shocked:

Als Alps com que la Xaqueta ja era groga , no hem vaig preocupar..., pero la d'estiu no es groga....! ja direu...!

Sabeu si es obligatori portar armilla groga a la FRANCE ...? hem sona que si...! :shocked:

Als Alps com que la Xaqueta ja era groga , no hem vaig preocupar..., pero la d'estiu no es groga....! ja direu...!

Jo per si de cas sempre portouna armilla groga a la maleta...bon voayage!!!

Siso, molt maca les fotos!! Aquesta ruta jo també la vaig fer ja fa alguns anys però amb la meva dona!! La meva filla no vol venir amb mi a cap lloc!! Perquè serà? :undecided:
Per cert la teva filla s'assembla a tu però en guapa!!:D:D

Fa temps que es va dir que era obligatori, després que no...una cosa semblant a portar alcoholimetres i enganxines fluorescents al casc...

A veure si algú ho sap bé tot això i ens ho explica.

...de moment l' únic obligatori son les enganxines fluorescents al casc.
...l' armilla i els alcoholimetreses es van proposar i tras la forta oposició de la FFMC ( Federation Française des Motards en Cólère )es va retirar.

Ayer mientras dejaba que la GS se meciera y me meciera a mí en dirección a la Platja de Pals, esta reflexión ocupó mis pensamientos:

Avui, senyors, no faré cap pregunta. Disculpeu l'atreviment però jo solet em sento capaç de respondre-mel'es.
Avui, amb el seu permís, vull reflexionar a l'entorn de cims, de muntanyes, d'alló que sembla (?) estar al cap de munt de tot.

Al nostre país no hi ha de grans muntanyes, si no vaig errat, 3.143 metres per damunt del nivell de mar es la mes gran alçada assolida, en canvi si que tenim una enorme abundància de pujols, terme que tant el diccionari de l'IEC com el diccionari de La Enciclopèdia Catalana convenen en definir con "Puig petit". Terme aquest en el que també coincideixen definit-lo com "Elevació del terreny, més o menys rosta, formant cim, que sobresurt del terreny circumdant".
Això aplicat a la antroponímia em fa afirmar que pujols més alt ja varen caure abans, i que pujols petits ( a prop de metro setanta, segons investigacions pròpies ), com el que ens ocupa, estava cantat que caurien.
I així ha estat.

Hoy, señores no hare preguntas. Ruego disculpe la osadía pero me siento con ánimo y capacidad de responderme a mi mismo.
Hoy, com el permiso de ustedes, quiero reflexionar en el ámbito de cimas, picos y montañas, de aquello que parece estar por encima de todo lo demás.

En este, nuestro país, no hay grandes montañas, si no me equivoco, 3.143 metros por encima del nivel del mar es la mayor altura a la que nuestras montañas llegan, en cambio si que tenemos una enorme abundáncia de colinas, término que viene a ser definido como "elevació natural de terreno de poca altura y bordes suaves".
Lo antedicho aplicado a la antroponímia me lleva a afirmar de forma tajante que eminéncias (sinónimo de "colina"admitido por la RAE) más altas han caido antes, y que eminéncias pequeñas (cerca del metro setenta según mis própias investigaciones), como la que nos ocupa, estaba cantado que también lo harian.
Y así ha sido.

Última edición:
El dissabte curro tot el dis, però diumenge podríem sortir a esmorzar...a Els Cortals, quedant a la rodona del aeroport a les 8:30...que dieu?

Se me apunte pal diumenge!

Pd: esto es antes de pedir la bula ... Después confirmo...

Acabo de recordar q tengo la moto a piezas...tendre q darme prisa a montarla

Apuntadme de momento en provisional , si el puto vértigo de aquí al domingo me lo permite vengo .

Ayer mientras dejaba que la GS se meciera y me meciera a mí en dirección a la Platja de Pals, esta reflexión ocupó mis pensamientos:

Avui, senyors, no faré cap pregunta. Disculpeu l'atreviment però jo solet em sento capaç de respondre-mel'es.
Avui, amb el seu permís, vull reflexionar a l'entorn de cims, de muntanyes, d'alló que sembla (?) estar al cap de munt de tot.

Al nostre país no hi ha de grans muntanyes, si no vaig errat, 3.143 metres per damunt del nivell de mar es la mes gran alçada assolida, en canvi si que tenim una enorme abundància de pujols, terme que tant el diccionari de l'IEC com el diccionari de La Enciclopèdia Catalana convenen en definir con "Puig petit". Terme aquest en el que també coincideixen definit-lo com "Elevació del terreny, més o menys rosta, formant cim, que sobresurt del terreny circumdant".
Això aplicat a la antroponímia em fa afirmar que pujols més alt ja varen caure abans, i que pujols petits ( a prop de metro setanta, segons investigacions pròpies ), com el que ens ocupa, estava cantat que caurien.
I així ha estat.

Hoy, señores no hare preguntas. Ruego disculpe la osadía pero me siento con ánimo y capacidad de responderme a mi mismo.
Hoy, com el permiso de ustedes, quiero reflexionar en el ámbito de cimas, picos y montañas, de aquello que parece estar por encima de todo lo demás.

En este, nuestro país, no hay grandes montañas, si no me equivoco, 3.143 metros por encima del nivel del mar es la mayor altura a la que nuestras montañas llegan, en cambio si que tenemos una enorme abundáncia de colinas, término que viene a ser definido como "elevació natural de terreno de poca altura y bordes suaves".
Lo antedicho aplicado a la antroponímia me lleva a afirmar de forma tajante que eminéncias (sinónimo de "colina"admitido por la RAE) más altas han caido antes, y que eminéncias pequeñas (cerca del metro setenta según mis própias investigaciones), como la que nos ocupa, estaba cantado que también lo harian.
Y así ha sido.

I després diuen que cal lluitar contra el frau fiscal perseguint al pobre treballador que per arribar al final de mes es busca la vida fent unes hores extres per poder pagar les factures!! i tanta publicitat a la tele parlant que cal pagar I.VA i declarar tot!!. Quina colla de c .... ons!! Aixi va el pais!! No m'estranya que es barallin:grngreedy: per poder manar!! :mad::mad:

Confirmo, diumenge surto!! :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

SORTIDA DIUMENGE O3/08/2014

Punt de trobada : Rodona de l'Aeroport a les 08:30
Esmorzar : Els Cortals a les 09:30
Ferverstar : Hostal Mallorquines
Ruta : Aquesta

Ruta20140802Montseny_zpsadbabbd3.jpg

ASISTENTS:

1.- Gesus
2.- Albur
3.- Ferran RT ( provisional )
4.- Pere Deaville KGaTe ( provisional )
5.-