LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

..............Bè ya esta tot dit...un gran dia de amoto ,molt bona ruta i compañía :)

pedrin gracias per la crónica i las afotos :tongue::cool2:

Pili un plaer tambe coneixe´t ;)


V,ssssssssssss
 
Molt bona crónica Pere..!!

Agraïr la ruta traçada, més ben triada crec que no podía estar, voltar sota La Tour de Madeloc amb va fer treure l'espineta que tenia clavada des de la Treffen aquella que gairabé ens va fer sortir volant d'aquell turó..

Volia començar l'any fent costat als amics que tinc més lluny però no per això menys estimats...

Pep

Gracies a tu per les Fotos Pep...!
 
Doncs això; acció de sotmetre o de sotmetre's, també el seu efecte...

Fixat-hi be, diu "sotmetre", però també diu "sotmetre's". Obsta dir que en els dos casos, també els seus efectes.

Es clar, oi?


Be, crec que ho he entès...., per aixó em quedo amb el segon concepte..."sotmetres's"

Que de fet no ho vareu fer, doncs vareu avançar qual si des gacel.les es tractes a la baixada de Portbou i desprès us vare-ho "sotmetre" al ritme del grup, fins que novament, vare-ho deixar el "sotmetiment" alterant la ruta prevista inicialment fins a Port-Vendres, donat que alguna tenia una mica de gana i que desprès d'atipar-nos tots, es cert, vare-ho tornar a quedar "sotmesos" al gruix de la columna fins a cap Bear, amb minima errada inclosa, però que varem descubrir uns túnels extranys que no coneixíem.

Crec que va anar axi, Oi..?


:D
 
Última edición:
..............Bè ya esta tot dit...un gran dia de amoto ,molt bona ruta i compañía :)

pedrin gracias per la crónica i las afotos :tongue::cool2:

Pili un plaer tambe coneixe´t ;)


V,ssssssssssss

Gracies a tu Pedrin per venir, a veure si se te va a estropear el amoto de tenerla para, leñe....!

Ahhh, los retratos son del Pep..., los del Cabesson ja se nota cuales son...:rolleyes2:
 
Gracies a tu Pedrin per venir, a veure si se te va a estropear el amoto de tenerla para, leñe....!

Ahhh, los retratos son del Pep..., los del Cabesson ja se nota cuales son...:rolleyes2:

............Ya decía yo que con esa mielda de maquina de arretratar, tu no puedes hacer unas afotos tan wuapas:tongue::tongue:


y si, el cabeson no pudo escapaparse como hicimos el resto...........quesilapuestadesolquesilaabuelafuma:D:Dcullons si hasta el manporrero nos mira con ojos diferentes..je..je..jeeeeeee

V,sssssssssss
 
Dema res de moto!! Dinar familiar 25 concretament!! :shocked: He d'anar a recollir els regals, per que aquest any m'he portat molt be!!:embarassed:
 
Be, crec que ho he entès...., per aixó em quedo amb el segon concepte..."sotmetres's"

Que de fet no ho vareu fer, doncs vareu avançar qual si des gacel.les es tractes a la baixada de Portbou i desprès us vare-ho "sotmetre" al ritme del grup, fins que novament, vare-ho deixar el "sotmetiment" alterant la ruta prevista inicialment fins a Port-Vendres, donat que alguna tenia una mica de gana i que desprès d'atipar-nos tots, es cert, vare-ho tornar a quedar "sotmesos" al gruix de la columna fins a cap Bear, amb minima errada inclosa, però que varem descubrir uns túnels extranys que no coneixíem.

Crec que va anar axi, Oi..?


:D


Així ho has explicat i així, efectivament, ha estat:thumbsup:
 
Doncs per a tu, el millor reconeixement:

summa-cum-laude.jpg
 
............Ya decía yo que con esa mielda de maquina de arretratar, tu no puedes hacer unas afotos tan wuapas:tongue::tongue:


y si, el cabeson no pudo escapaparse como hicimos el resto...........quesilapuestadesolquesilaabuelafuma:D:Dcullons si hasta el manporrero nos mira con ojos diferentes..je..je..jeeeeeee

V,sssssssssss

Pues si nen!!!!!:D
 
............Ya decía yo que con esa mielda de maquina de arretratar, tu no puedes hacer unas afotos tan wuapas:tongue::tongue:


y si, el cabeson no pudo escapaparse como hicimos el resto...........quesilapuestadesolquesilaabuelafuma:D:Dcullons si hasta el manporrero nos mira con ojos diferentes..je..je..jeeeeeee

V,sssssssssss


Como nus mira el mamporrero, asin..??
smiles_gigantes%20(89).gif



O asin...!
colgado_de_amor.gif





Pos yo tambien.....
143.gif
 
Última edición:
Quetasportaobientumamporrero...????



ME CREO NA...!!!!!!!
jajaja.gif
Mira si me he portao bien!!! Que la meva dona m'he imvita un fi de setmana a menjar arros negre al delta D'ebre, i despres sopar i dormir a Penyiscola!! PORQUE LO HARA!!!, :huh: ESTOY UN POCO MOSQUEAO!!!:embarassed::embarassed: Que deu voler..... :undecided::undecided:
 
Última edición:
Mira si me he portao bien!!! Que la meva dona m'he imvita un fi de setmana a menjar arros negre al delta D'ebre, i despres sopar i dormir a Penyiscola!! POR QUE LO ARA!!!, :huh: ESTOY UN POCO MOSQUEAO!!!:embarassed::embarassed: Que deu voler..... :undecided::undecided:
¿...ver el Xiringuito de Pepe ?...
10286877_10152542360492904_1614354384678006831_o.jpg
 
Algú s'anima aquest cap de setmana?? Dissabte dinar al delta arròs negre boníssim!! Sopar i dormir Peñíscola! Si algú vol ja ho sap, vaig amb la dona, però sense compartir.... O si....:shocked::D
 
Algú s'anima aquest cap de setmana?? Dissabte dinar al delta arròs negre boníssim!! Sopar i dormir Peñíscola! Si algú vol ja ho sap, vaig amb la dona, però sense compartir.... O si....:shocked::D

JOAN pero no es una sortida Romàmtica..?

Be jo tinc que canviar gomes de la HiLaRy, no crec que arribin aquesta setmana.. No puc fer tants kms sense gomes....

Ja veure que faig dissabte, pot ser de jardiner..:undecided:
 
JOAN pero no es una sortida Romàmtica..?

Be jo tinc que canviar gomes de la HiLaRy, no crec que arribin aquesta setmana.. No puc fer tants kms sense gomes....

Ja veure que faig dissabte, pot ser de jardiner..:undecided:

Mira que hem provocas :D:D:D:D sortida Romàntica!!!! Despres de 38 anys!!! :evil::evil::evil:
 
Dissabte, arròs, Delte del Ebre............... :shocked: ............ Tinc visita familiar, així que..........:(

Que us ho passeu molt bé!!
:thumbsup:
 
JOAN pero no es una sortida Romàmtica..?

Be jo tinc que canviar gomes de la HiLaRy, no crec que arribin aquesta setmana.. No puc fer tants kms sense gomes....

Ja veure que faig dissabte, pot ser de jardiner..:undecided:

Aviam quan ens presentes a la Gilari aquesta. Per cert, jo tenia entès que era la silicona i no les gomes el que s'havia de canviar de tant en tant.:(
 
Aviam quan ens presentes a la Gilari aquesta. Per cert, jo tenia entès que era la silicona i no les gomes el que s'havia de canviar de tant en tant.:(

No es Gilari Chata es H i L a R y :D

Be, lo de les gomes de silicona, em produeixen al·lèrgia, soc mes partidari del cautxou o del D.I.U o del Sacarino, que endolça i no engreixa.... :D
 
Última edición:
Nens, sort que aquest cap de setmana vaig amb moto amb la dona !! :rolleyes2: Perquè esteu tots apalancats, és el que passa per sortir amb gent gran !!:D:D Que si fa fred, que si la humitat, que si els néts, que si la abuela fuma !!:angry: En fi és el que els passa als de la tercera edat ....... :newbluesweatdrop:Sort que em passo el dia entre nens perquè si no, no vull ni pensar :boxing:
 
Nens, sort que aquest cap de setmana vaig amb moto amb la dona !! :rolleyes2: Perquè esteu tots apalancats, és el que passa per sortir amb gent gran !!:D:D Que si fa fred, que si la humitat, que si els néts, que si la abuela fuma !!:angry: En fi és el que els passa als de la tercera edat ....... :newbluesweatdrop:Sort que em passo el dia entre nens perquè si no, no vull ni pensar :boxing:

Si senyor..., tens raó Mamporrero ....si es que como dice una que viene poco por aqui..., sois moteros de postal....,pero s'enten que alguns tenen los nietos,los hijos, los sobrinos,la capilla, la pereza, las obligaciones, en fi.. que si la abuelafumaquesilaabuelabebequesilabualacantaquesilabuelabaila....aquest finde campi qui pugui veig, fins i tot el Mampo, vol canviar de postures i de lloc....:D.... jo encara faré un volt diumenge encara que sense gaire goma...però no us penso dir res.., au...! tic emprenyat...! mireu :angry:, dissabte de jardiner...
 
Pere!! Tranquil que no dormirem sols, mira Hotel 5 estrellas







 
Última edición:
Pere Deauville, siusplau, no t'oblidis de les tovalloletes !!!!!! :D



Tettsui, pobre nano! Mira quina cara de bon noi feia quan vas començar la conversa:

tmLdGE.jpg


I guaita com estava el nano a les dues hores:

4kYGXh.jpg

:D
 
Ja ho veus siso!! Sempre he sigut un xarraire, aqui i a la fi del mont!! :D:DSempre trovo a qui donar-li la pallisa:smash:
 
Arriba