LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

...pues para este finde propongo que nos vayamos a Tomar por Culo todos juntitos. Si os apetece, nos encontramos en el Viena de Salt el Sabado a las 7 de la mañana para hacer esta RUTITA
APUNTAOS
-
-
-
-
-
-
-
-
-
...animaros que el bacalao está mu güeno !!!
9af3786c693331edf6d6a440cc14cef2.jpg
Ja que estàs podries passar per A Coruña y arrascarte con la uña :D:D:D

Você ficou louco ou ???

Última edición:
SORTIDA DISSABTE 24 DE GENER

Lloc: Térmic de Caldes de Malavella.
Hora:10h ( per esmorzar ).
Ruta:Caldes- Llagostera-Tossa-S' Agaró

ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-

Animeu-vos!!!

Salut!!!
GeSus

Gesus, en principi preapunta'm, pero no confirmo fins divendres, doncs es possible que tingui que anar al dptx..:angry:

ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-Joserra
4.-PereDV ( provisional )
5.-
6.-
7.-
8.-

Animeu-vos!!!

Salut!!!
GeSus

Última edición:

ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-Joserra
5.-
6.-
7.-
8.-

Animeu-vos!!!

Salut!!!
GeSus
[/QUOTE]

Jesus aquet dissabte no puc tindre la familia a casa.

Lloc: Extremeño, a Sant Feliu de Guíxols
Ruta: Sant Feliu - Tossa -Llagostera
Ferverstar: Can Cassoles ( sobre les 12)

ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-Joserra
5.-
6.-

Salut!!!
GeSus

PD: hem canviat el lloc d' esmorzar.

Pere ja pots apuntar-nos a la romantica, ja confirmaré si en llauna o llauna-moto:cool2:

Dissabte sortiré una estona per l'Empordà :) esmorzar, un volta i cap a casa aviat. Jesus fer una altra vegada Sant Feliu-Tossa, la veritat, no em ve gaire de gust, que us vagi bé la sortida.;)

Pere ja pots apuntar-nos a la romantica, ja confirmaré si en llauna o llauna-moto:cool2:

Dissabte sortiré una estona per l'Empordà :) esmorzar, un volta i cap a casa aviat. Jesus fer una altra vegada Sant Feliu-Tossa, la veritat, no em ve gaire de gust, que us vagi bé la sortida.;)

Que vagi bé...si t' ho repenses ja saps on trobar-nos cabesón!!!;)

V' sss :cool2:
GeSus

PD: després de tants anys...jo encara gaudeixo fent aquesta ruta!!!:cheesy:

Jesús, canvi de plans, diumenge i dilluns a la Cerdanya, i demà a on tu diguis.

Apuntam, que no puc entendre que en el nostre Alfet no li agradi fer i refer la carrera de Tossa. Pobret, ell s'ho perd (val, i nosaltres la seva companyia).

I el Pere, ja va complir amb el despatx la passada setmana, demà segur que ve.

Última edición:
Jesús, se me apunte a mi también para mañana, pese a lo lejos que me queda todo...:cool2:

Bé companys jo demà a passejar amb la dona i així aprofito per portar diners a Andorra !!:D:D Ei pels que espien,:embarassed: és broma, que jo ho declaro tot, com a bon espanyol que sóc! :tongue: Que vagi bé la sortida i ja que no vinc aprofiteu per parlar de motos, ja sabeu que quan estic jo no es parla mai de motos, perquè serà:undecided:

Jesús, canvi de plans, diumenge i dilluns a la Cerdanya, i demà a on tu diguis.

Apuntam, que no puc entendre que en el nostre Alfet no li agradi fer i refer la carrera de Tossa. Pobret, ell s'ho perd (val, i nosaltres la seva companyia).

I el Pere, ja va complir amb el despatx la passada setmana, demà segur que ve.

Malauradament Chata estem amb els impostos de final d'any, tancaments comptables...... deixant a part totes les merdetes que hi han sempre de mes a mes, com informes i altres lilaines varies, aixi que demà, pringo tot el dia i pot ser si tot va com hauria d'anar, diumenge lliuraria i si pogués treuria a la HiLaRy a estrenar les sabates noves que fa dues setmanes els hi vaig canviar i encara no han rodat. Podría ser un bocata d'anxoves a Cadaques.? :rolleyes2:, a veure la conjunció dels astres si queden aliniats.

Que vagi be la Cerdanya neng..! ja tens lloc on dormir, saps on suparas..? ho dic pq m'hi he passat 10 anys allà i la conec molt be, si et cal recomanacions avisa.

A modus d'exemple: Hotel Bernat de Só a LLivia, pregunta per la Nuria i l'hi dius que vens de part del "Rustullet" que aixi em diu ella.

Per anar a fer un bon sopar ( Fondue de tot, formatge, carn, recclette, o Chuleton i altres coses riquissimes) A Gorguja( despres de LLivia direcció França ) Restaurant la Formatgeria, excel.lent, però s'ha de reservar. Si dorms al Hotel Bernat de So, la Nuria fara la reserva.

Que vagi molt be el cap de setmana a tot@s, estigueu on estigueu, als que només llegiu i als que ni axó. ;)

Presi, a veure si pots gaudir de la HiLaRy diumenge...jo tinc sortida amb les 2t per Piera.:tongue:

Joan, a part de l' oli ja em pots baixar un parell de sobres d'en Pujol..:D.Bon viatge!!!;)

Salut!!!:cool2:

Malauradament Chata estem amb els impostos de final d'any, tancaments comptables...... deixant a part totes les merdetes que hi han sempre de mes a mes, com informes i altres lilaines varies, aixi que demà, pringo tot el dia i pot ser si tot va com hauria d'anar, diumenge lliuraria i si pogués treuria a la HiLaRy a estrenar les sabates noves que fa dues setmanes els hi vaig canviar i encara no han rodat. Podría ser un bocata d'anxoves a Cadaques.? :rolleyes2:, a veure la conjunció dels astres si queden aliniats.

Que vagi be la Cerdanya neng..! ja tens lloc on dormir, saps on suparas..? ho dic pq m'hi he passat 10 anys allà i la conec molt be, si et cal recomanacions avisa.

A modus d'exemple: Hotel Bernat de Só a LLivia, pregunta per la Nuria i l'hi dius que vens de part del "Rustullet" que aixi em diu ella.

Per anar a fer un bon sopar ( Fondue de tot, formatge, carn, recclette, o Chuleton i altres coses riquissimes) A Gorguja( despres de LLivia direcció França ) Restaurant la Formatgeria, excel.lent, però s'ha de reservar. Si dorms al Hotel Bernat de So, la Nuria fara la reserva.

Que vagi molt be el cap de setmana a tot@s, estigueu on estigueu, als que només llegiu i als que ni axó. ;)

El primer es el primer, de manera que barallat amb els 330, els 110 i tots els altres, quadrals i dona satisfacció en els teus clients i "vidilla" a la teva butxaca.:D

L'allotjament el tenim resolt, anem a casa d'uns amics, però en prenc bona nota del restaurant. :thumbsup:

De moment ara surto cap a la BP de Sant Feliu.

Ens veiem

Heiii, nois que tal tot, be, Yo de cangu per alguns caps de senmana, y altres per anar en btt y si no a skia, es a dir que el hivenr es lo que te, a la espera de tenir algun dissabte per anar en tots vosaltres abans de la calsotada del mes de marc, vale dons un saludo per a tots;)

Bé, bona sortida la d' avui, hem estat finalmemt 6 els companys que hem sortit ( Pep, Joserra, Xata, Níssimo, Julio i servidor), hem tingut una agradable sorpressa de trobar-nos al Julio al restaurant.:)
L'esmorzar al "Meño" molt correcte (8$ per barba)...i per descomptat hem aprofitat per rajar dels que no heu volgut- pogut venir :D:D:D( no s' han de perdre les bones costums :rolleyes2:)

Hem gaudit d' un dia perfecte per filar els revols de Tossa i Llagostera a ritme tranquil.:cheesy:

Per acabar, un bon vermout a Can Cassoles... petar la xerrada ( aprofitant que en Joan no podia monopolitzar la conversa :tongue:) i cadascú cap a casa seva.

En Pep ja penjarà les fotos... quant pugui !!! :thumbsup:

See you !!!:beer:

V' sss:cool2:
GeSus

Última edición:
Bones LCN...torno a tenir "cavall" ... un plaer tornar a compartir amb vosaltres unes quantes corbes. dia maco maco ..!
julioAdv

Hola..

Com bé diu en Gesús la sortida ha estat molt agradable..

De bon matí els que som de l'eixample de Girona ens hem trobat a Mataró i després d'un tallat calentet hem pujata a bon ritme per la costa fins a Sant Feliu, allà hem retrobat els companys i cap el Meño a esmorzar i oh, gran sorpresa en julio apareix amb el seu cavall vermell, una gran noticia..

Després d'abraçades i presentacions entrem a esmorzar, correcte i bó..

En Gesús ens vol ensenyar una carretera plena de revolts que no havíem fet mai, pel camí ens trobem moltes motos i els mossos que han parat uns "socis" que no es deurien portar massa bé conduïnt .

Com a llengardaixos ens posem a explicar batalletes al sol i gaudint de les vistes sobre Tossa en el darrer mirador abans d'arribar.
Enfilem més tard cap a Llagostera a bon ritme i a Can Cassoles acabem de posar a "parir" a la resta que no ha pogut acompañar-nos..:D

I tot seguit algunes de les instantànees que hem sabut recollir:
S-hV5yd1nwbV-3Ht3aomsHTkFa7na2ym7uWWsAB950PO=w245-h184-p-no

l8EoXLjl2q4wrzlQvu-fSSVt9rTKHqKBmBk7HRPKJFCO=w246-h184-p-no
yyIARY_1IqVkF6a2vih0BDYbOOVDlwh9q1ZKLDo83tLC=w246-h184-p-no
weDRCdldRx7PdZJVVSbhU1iB6RGHJvFRyhhJJSPxkXNT=w139-h184-p-no
gcpadEGBO_JU78LGs4pVSvYOuYTjnu2VX5hna4rmjw78=w301-h184-p-no

http://goo.gl/maps/JCC7X

Pere, mirat aquesta ruta per la romantica! Passar tot el que podem per la costa, aperitiu al Far de sant Sebastia, dinar Palau Sator, per ejem,. Restaurant Mas Pou!!. Em conec molt be aquesta ruta!!;)

http://goo.gl/maps/JCC7X

Pere, mirat aquesta ruta per la romantica! Passar tot el que podem per la costa, aperitiu al Far de sant Sebastia, dinar Palau Sator, per ejem,. Restaurant Mas Pou!!. Em conec molt be aquesta ruta!!;)

Xula Joan...m'agrada...ho publico entre avui i demà, gracies..., també trucare al Restaurant, el conec i es menja molt be.

No hi ha cap troç de marron per aqui a mitg..? :undecided:

Gracies, neng.

PD: com va anar per Andorra..? l'hi vares clavar l'ungla a l'Asun.? :D

També podríem quedar a la gasolinera de Quart, als de la costa ens agafa més a prop per començar la ruta, cap a sant Mateu de Montnegre.

A la ruta no hi ha marró, es tracta de passar sempre el més a prop possible de la costa. Hi ha unes vistes espectaculars !! Estic convençut que els agradarà a tothom !! Hi ha racons que segur que molts no els coneixeu !!
Qui no vingui s'ho perdrà! i qui sap, potser no tingui una altra oportunitat com aquesta per conèixer alguns racons més del nostre país !!.
Per publicitat que no sigui !!;):)

Pd: Si algú no té parella per 50 Euros i el menjar li busco una
:D:D

Última edición:
Xula Joan...m'agrada...ho publico entre avui i demà, gracies..., també trucare al Restaurant, el conec i es menja molt be.

No hi ha cap troç de marron per aqui a mitg..? :undecided:

Gracies, neng.

PD: com va anar per Andorra..? l'hi vares clavar l'ungla a l'Asun.? :D

Pere, d'Andorra val més no parlar,:embarassed: no sé si li passa a altres dones, però és sortir d'una botiga entrar en una altra i així tota la tarda, encara sort que ho trasteja tot i no compra res.:)
Home i la resta com sempre, no cal perdre els bons costums que si pares ja no recuperes el perdut!:undecided::undecided:.

Última edición:

També podríem quedar a la gasolinera de Quart, als de la costa ens agafa més a prop per començar la ruta, cap a sant Mateu de Montnegre.

A la ruta no hi ha marró, es tracta de passar sempre el més a prop possible de la costa. Hi ha unes vistes espectaculars !! Estic convençut que els agradarà a tothom !! Hi ha racons que segur que molts no els coneixeu !!
Qui no vingui s'ho perdrà! i qui sap, potser no tingui una altra oportunitat com aquesta per conèixer alguns racons més del nostre país !!.
Per publicitat que no sigui !!;):)

Pd: Si algú no té parella per 50 Euros i el menjar li busco una

doncs vinga mamporrero ruta adjudicada, tu seràs el roadleeder de la romàntica d'aquest any

Obriré el post de seguida que pugui , entre avui i demà.

Última edición:
hola mainada,
veig que vareu fer una bona sortida, per no perdre costum.

Tetssui roadleader? :shocked:
Us deixo dos dies sols, i perdeu el nord!!!!

Pep, bona crónica i com de costum, bones fotos!
:thumbsup:

Fins aviat!

Hola..!!

Avui tocava passar pels Metges, ara m'ha donat pel marró i començo poc a poc a agafar confiança..

Les pistes que faig són fàcils, a vegades saltem més del compte i amb un trasto de 250 kg es torna perillos..

Dit això i pels que no ho coneixen us deixo algún "retratu" i sols dir que he passat per Cassà de pujada i de baixada per Puig d'Arques i Romanyà..

Tallat a Can Panedes i cap el Montnegre des de Tordera,baixada a Calella i seguint cap a Mataró, Òrrius; cap a Vilanova del Vallès pel dret, la pista estava pitjor i he patit un parell d'ensurts quan s'envelava la màquina, però tot controlat..

A esperar de retrobar-nos..

Pep
P1020162.JPG

P1020164.JPG

P1020166.JPG

P1020168.JPG

P1020169.JPG

P1020172.JPG

P1020173.JPG

P1020175.JPG

Última edición:
Merci Pep...jo tb vaig tenir algun ensurt l' altre dia pujant desde Klng..amb les gomes de carretera no tenia gaire confiança...suposso que els mixtes que portes deuen anar millor per aquestes pistes.

Salut!!!

Merci Pep...jo tb vaig tenir algun ensurt l' altre dia pujant desde Klng..amb les gomes de carretera no tenia gaire confiança...suposso que els mixtes que portes deuen anar millor per aquestes pistes.

Salut!!!

El problema no sempre són les rodes !! És com tot,, com més pistes fas més seguretat tens:undecided:

Doncs sí Jesús, avui no he tocat les pressions i tot i així he anat força bé...

Volia baixar cap a Monells però no ho he vist clar, he trobat un paio que em feia comptar camps i tombar i no sé que més i ho he deixat córrer..

Sols faltaría perdre'm o caure i tot sol no era massa bona pensada..

A finals de Març els Butis volen anar a Andorra per pista, ja veurem..

Salut..

Pep

Proposo sortida per a l'últim dissabte de gener dia 31, que ens pot servir com a prèvia per a la romàntica del 15 de febrer.

Trobada al restaurant Can Tia a les 9'30 h. on esmorzarem.

41.867530, 3.072743

Ruta per la costa de Calonge fins a la platja de pals i farem l'aperitiu a Palau - Satort

RUTA AQUESTA:

https://goo.gl/maps/P7Y6T

ASSISTENT@S

01. JESUS
02. FONTRON
03. TETTSUI
04. DESPERTAFERRO
05. ALBUR
06. JULIO

ANIMEU-VOS , PROMETO NO PARLAR DE DONES :embarassed:

Última edición:
Proposo sortida per a l'últim dissabte de gener dia 31, que ens pot servir com a prèvia per a la romàntica del 15 de febrer.

Trobada al restaurant Can Tia a les 9'30 h. on esmorzarem.

41.867530, 3.072743

Ruta per la costa de Calonge fins a la platja de pals i farem l'aperitiu a Palau - Satort

RUTA AQUESTA:

https://goo.gl/maps/P7Y6T

Gracies, Mamporrero per la proposta, confirmo la meva assistència amb temps suficient perquè us prepareu, tant si vinc , com si no vinc ...que últimament la feina s'acumula...!

Atrás