Despertaferro
Curveando
Pa que aluego digan que no se montan rutas "diferentes"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ja que estàs podries passar per A Coruña y arrascarte con la uña...pues para este finde propongo que nos vayamos a Tomar por Culo todos juntitos. Si os apetece, nos encontramos en el Viena de Salt el Sabado a las 7 de la mañana para hacer esta RUTITA
APUNTAOS
-
-
-
-
-
-
-
-
-
...animaros que el bacalao está mu güeno !!!![]()
SORTIDA DISSABTE 24 DE GENER
Lloc: Térmic de Caldes de Malavella.
Hora:10h ( per esmorzar ).
Ruta:Caldes- Llagostera-Tossa-S' Agaró
ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
Animeu-vos!!!
Salut!!!
GeSus
[/QUOTE]SORTIDA DISSABTE 24 DE GENER
Lloc: Térmic de Caldes de Malavella.
Hora:10h ( per esmorzar ).
Ruta:Caldes- Llagostera-Tossa-S' Agaró
ASSISTENTS
1.-GeSus
2.-Pep
3.-Joserra
4.-PereDV ( provisional )
5.-
6.-
7.-
8.-
Animeu-vos!!!
Salut!!!
GeSus
Pere ja pots apuntar-nos a la romantica, ja confirmaré si en llauna o llauna-moto:cool2:
Dissabte sortiré una estona per l'Empordàesmorzar, un volta i cap a casa aviat. Jesus fer una altra vegada Sant Feliu-Tossa, la veritat, no em ve gaire de gust, que us vagi bé la sortida.
![]()
Val, Cabeson, prenc nota... i si puc el cap de setmana obro el post corresponent...!
Jesús, se me apunte a mi también para mañana, pese a lo lejos que me queda todo...:cool2:
Jesús, canvi de plans, diumenge i dilluns a la Cerdanya, i demà a on tu diguis.
Apuntam, que no puc entendre que en el nostre Alfet no li agradi fer i refer la carrera de Tossa. Pobret, ell s'ho perd (val, i nosaltres la seva companyia).
I el Pere, ja va complir amb el despatx la passada setmana, demà segur que ve.
Sr. President...gaudirem de la seva companyia demà??? :rolleyes2:
Malauradament Chata estem amb els impostos de final d'any, tancaments comptables...... deixant a part totes les merdetes que hi han sempre de mes a mes, com informes i altres lilaines varies, aixi que demà, pringo tot el dia i pot ser si tot va com hauria d'anar, diumenge lliuraria i si pogués treuria a la HiLaRy a estrenar les sabates noves que fa dues setmanes els hi vaig canviar i encara no han rodat. Podría ser un bocata d'anxoves a Cadaques.? :rolleyes2:, a veure la conjunció dels astres si queden aliniats.
Que vagi be la Cerdanya neng..! ja tens lloc on dormir, saps on suparas..? ho dic pq m'hi he passat 10 anys allà i la conec molt be, si et cal recomanacions avisa.
A modus d'exemple: Hotel Bernat de Só a LLivia, pregunta per la Nuria i l'hi dius que vens de part del "Rustullet" que aixi em diu ella.
Per anar a fer un bon sopar ( Fondue de tot, formatge, carn, recclette, o Chuleton i altres coses riquissimes) A Gorguja( despres de LLivia direcció França ) Restaurant la Formatgeria, excel.lent, però s'ha de reservar. Si dorms al Hotel Bernat de So, la Nuria fara la reserva.
Que vagi molt be el cap de setmana a tot@s, estigueu on estigueu, als que només llegiu i als que ni axó.![]()
Chata, Nissimo, amb els butis hem quedat a la BP de Sant Feliu a les 9:55.
Bona Nit!!
Bones LCN...torno a tenir "cavall" ... un plaer tornar a compartir amb vosaltres unes quantes corbes. dia maco maco ..!
julioAdv
http://goo.gl/maps/JCC7X
Pere, mirat aquesta ruta per la romantica! Passar tot el que podem per la costa, aperitiu al Far de sant Sebastia, dinar Palau Sator, per ejem,. Restaurant Mas Pou!!. Em conec molt be aquesta ruta!!![]()
Xula Joan...m'agrada...ho publico entre avui i demà, gracies..., també trucare al Restaurant, el conec i es menja molt be.
No hi ha cap troç de marron per aqui a mitg..? :undecided:
Gracies, neng.
PD: com va anar per Andorra..? l'hi vares clavar l'ungla a l'Asun.?![]()
També podríem quedar a la gasolinera de Quart, als de la costa ens agafa més a prop per començar la ruta, cap a sant Mateu de Montnegre.
A la ruta no hi ha marró, es tracta de passar sempre el més a prop possible de la costa. Hi ha unes vistes espectaculars !! Estic convençut que els agradarà a tothom !! Hi ha racons que segur que molts no els coneixeu !!
Qui no vingui s'ho perdrà! i qui sap, potser no tingui una altra oportunitat com aquesta per conèixer alguns racons més del nostre país !!.
Per publicitat que no sigui !!
Pd: Si algú no té parella per 50 Euros i el menjar li busco una![]()
benvingut novament julius..., te em trobat a faltar....!, fins aviat...!
Crec que tens que parlar amb la Piki., ella t'ensenyarà a penjar be le fotos![]()
Merci Pep...jo tb vaig tenir algun ensurt l' altre dia pujant desde Klng..amb les gomes de carretera no tenia gaire confiança...suposso que els mixtes que portes deuen anar millor per aquestes pistes.
Salut!!!
Estan perfectes! Que no les veus?
![]()
Proposo sortida per a l'últim dissabte de gener dia 31, que ens pot servir com a prèvia per a la romàntica del 15 de febrer.
Trobada al restaurant Can Tia a les 9'30 h. on esmorzarem.
41.867530, 3.072743
Ruta per la costa de Calonge fins a la platja de pals i farem l'aperitiu a Palau - Satort
RUTA AQUESTA:
https://goo.gl/maps/P7Y6T
No, no , no PIKI , me creo na...! mira les del post del dia 24 a les 19 hores... son petites i apilonades.....