a veure qui proposa ruta i si us plau sense matinar que al llit s'està molt bé !! :kiss:
Hora: 8,30
Per mi que no ho ha "pillat"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
a veure qui proposa ruta i si us plau sense matinar que al llit s'està molt bé !! :kiss:
Hora: 8,30
EPSSS !!!. Encara que sembli mentida pel dia que fa avui, dissabte no plourà perquè hem de sortir amb moto !! Així que a veure qui proposa ruta i si us plau sense matinar que al llit s'està molt bé !! Si ningú fa proposta en 2 dies, la posaré jo !! PERÒ QUE NINGÚ s'atreveixi a tombar-la!! EHHH PRESI!!!:kiss:
![]()
![]()
Que siiiiiiii que le pillat !! Així m'agrada Presi !! Ja és hora que escoltis a la gent més gran! No cal matinar tant, a les 8'30 h. és una bona hora, tot i així m'he d'aixecar a les 7'15 h.! Per a mi això ja és un matinar molt!
Tumbada abans de propossar-la...!![]()
![]()
Buenos dias..., que pasa que hay resaca encara?
Venga homeeee, que vais a colapsar el foro con vuestras visitas...
Lo del blog esta bien, pero aqui s'entera mes gent...!![]()
Que siiiiiiii que le pillat !! Així m'agrada Presi !! Ja és hora que escoltis a la gent més gran! No cal matinar tant, a les 8'30 h. és una bona hora, tot i així m'he d'aixecar a les 7'15 h.! Per a mi això ja és un matinar molt!
Qui no ho ha pillat, el mampo..?![]()
, perquè jo si ho he pillat....., a les 8,30 es una bona hora, no...? :rolleyes2:
Cap dels dos ha "pillat"!!!!!!!!!!!!
8:30h!!!????????
:huh: :huh:
01-PereDv
02-Pikiland :happy:
03-Mampo
04-Reservat
05-Reservat
06-Reservat
07-
08-
quin merde de foros i wasap...:angry:
presi...apunta´m per dissabte...amb dos "melindros"
Epsssss, s'ha acabat la festa...!
SORTIDA DISSABTE DIA 7-11-2015
Hora: buenuuu, vaaaaa... a les 9,00 h
Punt de Trobada: Köning Vilablareix
Ruta: AQUESTA
LLoc d'esmorçar : Sant Martí de LLèmana/ pot ser al sortit mes tard, es pararem a la Barca de Sant Julià de Loria...:tongue:
LLoc fervestar: Caldes de Malavella
Assistents
01-PereDv
02-Pikiland
03-Mampo
04-Frontom,amb tres cilindres..
05-Enrique 2011, con dos.....
06-JaumeX
07-Ricmel
08-Chata, vindrà, de venir...
De mica en mica estic agafant més consciència conforme arriba el cap de semana, per aIxò apuntam aquest Dissabte.
Jaume![]()
Val, Chata, ja t'apunto...!
Estupenda ruta i millor companyia,
demano perdó públicament per oblidar-me que havia quedat amb Chata i Enrique
i fer esperar a la gent gran està molt malament, jajajajajajaja.