Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Oído cocina. Que ya voy. A todo si se puede.
Ruta i dinar , plis.
...!
odio la cosina..., digo oido cosina, pero depende de como este la pista i el tiemp,(suposo que vols passar pel angels, no..?)
si no estamos alli a las 10, ens trobem a monells
Gràcies amics!! Tot super guay!! També la caiguda! :rolleyes2: Anàlisi de danys materials rés que no tingui arreglo! Dans físic a mi rés! L'Asun algun moradet que la fa més atractiva!! Ara sé fins ha on pug tombar amb paquet! Només falta saber fins on pug tombar anant sòl amb humitat esclar :![]()
Si nois Yo e fet el 75% de la ruta pero molt way, asta la vaixada de moto en marxa del Karate kig que queda coma anecdota per sort, peque sa de saver caure, molt ve nois, y Asun aixo esta olvidad en dos dias maca fins la proxima
Tony, rés important, coses que poden passar si vas amb moto!! Al sofà segur que no passa![]()
La patinada molt ben executada amb una tècnica shotokan impecable. Un bon sensei tenim.
El dinar de luxe, l'esmortzar també, i del Campari ja està tot dit.
La ruta molt divertida malgrat les zones "patinet".
Presi ara que ja tenim feta la previa de la primera de l'any, hem de pensar en la primera de l'any.
Jo content; i a casa dutxat i pentinat.
Dinar de luxe
Esteu fataaaal !!!!!
Pos anda que tu......!
Que fas despert a aquestes hores...?
El mateix que tu, suposo....llegir els posts de Girona !!!!
...gran diada festera la de ahir, de traca i mocaorà...[video=youtube;Q8UJexkF9xA]https://www.youtube.com/watch?v=Q8UJexkF9xA[/video]
Noooooooooooo xata noooooooooooooo !! Les fotos grans són del fronton com diu el presi![]()
ehhhhh.... NEN@S, gràcies novament, pels elogis, vaig poder controlar-ho quasi tot..., l'horari, el cafetet a Tossa, la Ruta, El restaurant...només es va escapar un petit detall que no hi contava...., passar el secador de ma a aquella curva de dretes, però en Sensei i l'Asunsei, no havien tingut prou amb la clavada d'ungles del mati i varen voler probar una arrossegada de trio amb la XR...catxis...ZUTU, ZUTU, ZUTU, :undecided:....., tampoc vaig caure en portar una escaleta petita erquè la Nuria X baixes de la moto com s'ho mereix...! :embarassed:
Yastà, ea, ea, ea..., yastà....
Per lo demès, ho heu dit vosaltres, tot rodo..., gràcies per venir i no deixar-me sol.
Les properes rutes i diades, ja direu...jo em retiro a meditar un dies i vere-les venir, no vull ser prota tantes vegades i som una bona colla, que qualsevol està mes capacitat que jo per muntar aquests saraus...
Demà toca jugar amb les joguines que portin els Reis, aixi que com diu en GESUSH2O, farem mandres...
Per acabar el dia !! Després d'un bon àpat i bona companyia, ens anem al pàrquing llestos per anar-nos, dons noooooooo !! :angry:He perdut la clau del cadenat que faig servir per lligar els cascos !! Torno al restaurant buscant com un boig la clau que no apareix per enlloc, ja és de nit !! Així que avans d'avisar l'asistencia, (sempre porto a la maleta un multiusos dels bons), com a últim recurs vaig a provar si ho puc tallar, naturalment estava convençut que no ho podria tallar !!.Doncs si poc a poc ho vaig poder tallar, no m'ho podia creure !! Aquest cadenat el vaig comprar a la ferreteria, però per a mi que era dels xinesos![]()
![]()
Ver el archivo adjunto 25964
Ver el archivo adjunto 25965
Així que amics ja sabeu, mai està de més portar alguna eina, però sobretot que no sigui dels xinos!!
Fa temps que no anem a esmorzar sépia a Can Tià...:rolleyes2:Algo para el finde...??? :shocked:
Proposo esmorzar a les 9h.en Can Tia de Calonge per petició de Jesus fer una bona xerrada i de ruta Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar i fervestar a Caldes de malavella.
Proposo esmorzar a les 9h.en Can Tia de Calonge per petició de Jesus fer una bona xerrada i de ruta Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar i fervestar a Caldes de malavella.
Dons en vistes que el que he de fer demà o pug aplaçar per dilluns, jo també vindré!! Ens trobem a les 9 A Can Tià de Calonge! Dissabte que et perds amb moto, dissabte perdut!!:tongue:Proposo esmorzar a les 9h.en Can Tia de Calonge per petició de Jesus fer una bona xerrada i de ruta Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar i fervestar a Caldes de malavella.
SENSEI.., la ruteta per semana santa, MOLT GUAI, QUE DIUEN ALGUNS......, però PIKI i jo disposarem de mes dies, intentarem fer una convinada i coincidir...
proposo esmorzar a les 9h.en can tia de calonge per petició de jesus fer una bona xerrada i de ruta sant feliu de guíxols a lloret de mar i fervestar a caldes de malavella.
Asistens.
que no pugui dir algú que no ho ha vist
-jesus
-sensei
-fontrom
-enrique
-Xata