LCN-GIRONA Acomiadant 2015 i donant la benvinguda al 2016 !

Proposo esmorzar a les 9h.en Can Tia de Calonge per petició de Jesus fer una bona xerrada i de ruta Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar i fervestar a Caldes de malavella.

ASISTENS.

-Jesus
-Sensei
-Fontrom.
-Enrique?
...bona proposta, pero aquesta carretera ja la varem fer la setmana pasada i no em ve de gust repetir amb tanta asituitat, igual em paso a saludar-vos i fer el café i despres faig una pujadeta a la Mare de Deu del Mont, que fa temps que no pujo i hem d' aprofitar el temps tant excepcional que esta fent...gens de fred i ni mica d' humitat aquets dies.
...fins demá !

Ja està, no s'ha pogut aguantar !! Ruta tombada !!
2vergonzosos.gif

Iniciado por fontrom 
proposo esmorzar a les 9h.en can tia de calonge per petició de jesus fer una bona xerrada i de ruta sant feliu de guíxols a lloret de mar i fervestar a caldes de malavella.

Asistens.
 Iniciado por fontrom 
que no pugui dir algú que no ho ha vist

-jesus
-sensei
-fontrom
-enrique
-Xata

Que no pugui dir algú que no ho ha vist!

Joan .... bon plan per setmana santa .:cheesy:.... si vols un veterà que t'acompanyi per posar seny, vinc :rolleyes2: ....apunta'm a la llista !!

Dons ja tenim el dia passat! Faig un recompte de les hores i la veritat és que ha sigut un dia productiu, no en feina, però si amb diversió!! Excuses per no anar amb moto sempre hi han, però saps que si hi vas, els motars com nosaltres sempre ens alegrement de haver sortit, i així ha sigut , estic content de haver deixat la feina per dilluns!!. He de dir que la ruta tombada per l'Ozepe l'hem fet per decisió de tots, a Fontrom també li ha semblat bé, tinguen amb compte que la setmana passada vam fer la mateixa ruta!.
La ruta espectacular!! Són d'aquelles carreteres que semblant fetes expressament per anar amb moto!!
Gràcies companys, bueno millor amics! Cada sortida és un plaer compartir-la amb vosaltres!

DSC_4711.jpg

DSC_4715.jpg

DSC_4717.jpg

DSC_4721.jpg

DSC_4726.jpg

DSC_4724.jpg

DSC_4725.jpg

DSC_4727.jpg

DSC_4733.jpg

Última edición:
Consejos para copiloto en moto

Un viaje en moto esta lleno de emociones y acarrea mucha responsabilidad, por supuesto lo primero que se necesita para ser un buen acompañante es tener una fe ciega en quien conduce, en ningún caso deberías montarte con un piloto que te cause desconfianza.

Si hablamos de un viaje largo, es imprescindible contar con el equipo adecuado: Casco, guantes, chaqueta, lentes de sol y lentes amarillos para la noche, botas y mucho coraje.

BASICO: UN PASAJERO EN MOTO.

• NO debe quedarse dormido
  • NO debe estar ebrio porque el equilibrio es la base de todo
  • Debe estar siempre pendiente del piloto y del camino.
  • Sin duda es un trabajo en equipo.
  • La armonia del viaje depende de ambos
  • El descanso es necesario antes de tomar carretera.

Partiendo de esto y gracias a los consejos de nuestros lectores en nuestra pagina de Facebookhttps://www.facebook.com/CulturaBiker/posts/625804950797879 podríamos resumir estos consejos de la siguiente manera:

Consejos que debes dar a tu copiloto antes de subir en una moto:

- Nunca debe subir ni bajar de la moto sin avisarte antes. Recuerda que vas con el casco y es muy probable que no le oigas, si te toma desprevenido al querer subir o bajar es probable que se caigan, de hecho, es la caida mas frecuente cuando se anda en moto.

- Siempre debe apoyar la punta y nunca debe bajar los pies de las estriberas más que para subir y bajar de la moto. Con esto evita quemaduras con los escapes de la moto y garantiza una conducción segura.

- Hazle entender que al ir en dos ruedas, cada movimiento que haga va a influir en el movimiento de la moto. Debe evitar movimientos bruscos y que aproveche las rectas largas y estables para centrarse de nuevo en el asiento o acomodarse.

- Explícale que cuando la moto toma una curva y se inclina, no debe resistirse a la inclinación ni debe forzarla, simplemente debe acompañar el movimiento.

- Hazle saber que debe anticiparse a los movimientos de la moto endureciendo el cuerpo y colocando el peso en el asiento durante las frenadas o aceleraciones, el apretarse con las rodillas siempre es muy útil.

- Haz que se sienta cómod@, si es la primera vez , no conduzcas con brusquedad, deja que tome confianza , charla cuando te sea posible y al menor indicio de pánico por su parte, detén la moto y deja que se baje.

- Antes de salir a carretera donde no puedes hablar, acuerda con tu acompañante una serie de señales para entenderse en las cosas básicas.

IMPORTANTE:
Para concluir es importante aclarar que todo acompañante que disfrute un buen viaje en moto debe ser agradecido y complaciente con quien le brindo tan increible experiencia!! asi somos los Biker y existe un famoso lema que define la situación:
CASH, GAS OR ASS, Nobody ride for free!
Que viva la Cultura Biker Hermanos!

Última edición:
ANIMACIONES%2B%2B(116).gif

https://youtu.be/52RhvPHZsr0

<font color="#BBBBBB"><span style="font-family: Roboto">[video=youtube_share;52RhvPHZsr0]https://youtu.be/52RhvPHZsr0[/video]

8-People-On-Motorcycle.jpg

https://youtu.be/Blawdk80BgY

https://youtu.be/-R7olDtmtnI

Última edición:
[video=youtube_share;Blawdk80BgY]https://youtu.be/Blawdk80BgY[/video]
[video=youtube_share;-R7olDtmtnI]https://youtu.be/-R7olDtmtnI[/video]
...Sensei...¿...necesitas un manual para colgar los videos o es que tenias prisa ?...por que el 1º te ha salido bien !

PROPOSO SORTIDA PEL DISSABTE DIA 16
Sembla que no plourà!!
437eac49.gif

Ruta curta i tranquil·la !!

Punt de trobada: Benzinera La República

Hora per l'hivern: 9'00 hores
Esmorzar: Restaurant Can Met ( Cala Tina Turner) "Obren a les 9"
Campari: Els banys de Banyoles

Ruta: https://goo.gl/maps/WBASxtLVXmT2

1-
2-
3-
4-

Ja us podeu començar a mentalitzar!!
c33.gif

Última edición:
Aquest dissabte en Joan m' han convidat a pujar a Rupit amb el Car Cross...i diumenge sortida amb les iaiones de 2t... que vagi bé!!!

V' sss:cool2:
GeSus

Sembla que no plourà!!
437eac49.gif

Campari: Els banys de Banyoles

Ruta: https://goo.gl/maps/WBASxtLVXmT2

1-
2-
3-
4-

c33.gif

...no sé...no se...mmmmh! ...deixam pensar...
vil-doute.gif

¿...tas segur de voler fer pistas ?

Última edición:
Be nen@s, veig que dissabte us ho vare-ho passar be, m'al.legro molt.

i una altre vegada mes, aquesta vegada, l'Ozepe ha tumbat la Ruta al Sensei ....:embarassed:, que bonjan que ets mampo, ni amb mampo, ni amb Sensei, et fas respectar....;)

Jo estic amb un trancasso del 15 des de el diumenge i no hi ha maneres de deixar-lo anar, la Pili igual o pitjor que jo..porquè serà...?:rolleyes2:

La qual cosa vol dir que no afrem sortida aquest finde, ni marron, ni negre...., pot ser la farem blanca , que hem d'acabar de cubar .....:cheesy:, que vagi be....

Recordeu que demà tenim reunió, espero estar en condicions.

Última edición:
Jo he passat per aquí! És asfaltat!!
...a menys que l'hagin asfaltat en l'últim any...ja m' ho diras !!!...
motardface.gif

...es asfaltat desde l' encreuament de la Fábrica de guix fins al Hotel Sant Ferriol, uns 3 kms. mes o menys, a partir de l' hotel es pista de terra...en fí, si puc vindré per comprovar-ho, Sensei...
holmes.gif

De tota manera la pista segur que és molt bona i bonica, sempre s'està a temps de donar mitja volta que no crec que sigui el cas per a la meva amooooooooto !!
1548098294.gif

Amb els que s'han apuntat no crec que tingui cap problema per passar
emoticon1.gif

Última edición:
Sembla que no plourà!!
437eac49.gif

Campari: Konig St. Felix/Googlemaps

Ruta: https://goo.gl/maps/MD7YFf68LHE2
Ruta: 2 https://goo.gl/maps/bg9h84q5nvw

1-Fontrom
2-Ozepe
3-Julio
4-Tettsui
5-Jaume_X
6-EnricP

Un més i tanco llista
emoticon_3.gif

c33.gif

Última edición:
Sembla que no plourà!!
437eac49.gif

1-Fontrom
2-Ozepe
3-Julio
4-Tettsui
5- Jaume _X
6-EnricP
tanzend_0062.gif

Un més i tanco llista
emoticon_3.gif

c33.gif

Última edición:
Tettsui, ja m'he mentalitzat, amb la cual cosa, Vinc

☺☺

SENSEI i companyia.

No puc confirmar al 100% que vindré, però faré els possibles per que ens trobem a les 09:00 a la República.
De totes formes serà venir a esmorzar i marxar cap a casa, nous podré acompanyar a fer ruta.

Salut

Sembla que no plourà!!
437eac49.gif

1-Fontrom
2-Ozepe
3-Julio
4-Tettsui
5- Jaume _X
tanzend_0062.gif

Un més i tanco llista
emoticon_3.gif

c33.gif
...ja pots tancar la llista, que si ve l' Ozepe jo tambe vindré !
...que aquest cabronet se l' ha de tenir controlat !!!...
sherif.gif

Sembla que no plourà!!
437eac49.gif

Ruta: 2 https://goo.gl/maps/bg9h84q5nvw

1-Fontrom
2-Ozepe
3-Julio
4-Tettsui
5-Jaume_X
6-EnricP
7-Xata

Un més i tanco llista
emoticon_3.gif

c33.gif

Última edición:
He posat ruta 2, ja que hi ha algun tros de marró que no sé com està !, Així que aprofitarem per fer una visita a Santa Maria del Cullell, jo aprofitaré per cofesarme, he agafat hora amb el rector, si algú més es vol confesar que avisi i li agafo hora !!
3778651676.gif

Última edición:
Joan, apuntam.

Se que fotrà una rasca que res podrà aixecar el cap, no obstant per una estona em puc estar. Ja vindran temps millors...

No em demanis hora amb el rector, no hi trobo utilitat i no vull perdre tres o quatre mesos en detallar-ho tot.

He posat ruta 2, ja que hi ha algun tros de marró que no sé com està !, Així que aprofitarem per fer una visita a Santa Maria del Cullell, jo aprofitaré per cofesarme, he agafat hora amb el rector, si algú més es vol conferar que avisi i li agafo hora !!
3778651676.gif

...no et preocupis tant per les rutes que jo ja la tinc feta !!! Googlemaps
...i si hem de buscar alternatives, no pateixis que ja las trovarem...

Bona ruta, esmorzar perfecte i el vermut en bona companyia.

Finalment, en Tettsui ens ha fet confessar i altres fen de les seves

☺☺

Un matí immillorable!! A pesar de la tramuntana i una fred que deu ni do, la moto marcava 4 o 5 graus! L'hora molt correcte per l'hivern!! Un esmorzar per campions!! La ruta molt guapa, però hem agut de fer alguns canvis perquè s'ha acabat l'asfalt, molts bons camins per off però no per algunas motos de las que anaven, així que, mitja volta i aquesta la deixarem per una sortida off!!

A alguns els ha sortit el nèn petit que tots portem a dins! Mentrest alguns es confessen altres fan desaparèixer la moto den Julio!! Som com nens! I dèu vulgui que es mantinguem així molts anys!!

DSC_4752.jpg

DSC_4753.jpg

DSC_4756.jpg

IMG-20160116-WA0002.jpg

DSC_4757.jpg

DSC_4759.jpg

DSC_4760.jpg

DSC_4763.jpg

AQUI EN XATA FENT UNA CAIGUDA D'ARTS MARCIALS
DSC_4764.jpg

EN XATA SAP MOLT DE TEOLOGIA!!
DSC_4765.jpg

DSC_4767.jpg

DSC_4768.jpg

FALTA LA MOTO D'EN JULIO
DSC_4775.jpg

LA MOTO NO APAREIX [QUE CABRONES]
DSC_4776.jpg

DSC_4778.jpg

IMG-20160116-WA0015.jpg

IMG-20160116-WA0024.jpg

IMG-20160116-WA0043.jpg

FINS LA PROPERA SETMANA!!:dankk2::thumbsup:

Última edición:
Ajà, ja estic aquí i tinc llapis i paper en blanc. Tot plegat un perill per que avui vinc disposat a fer la crònica del dia com s'ha de fer, evitant les formes telegràfiques que solen ser garrepes amb les paraules, i ans al contrari, brandant la més complerta de les generositats amb elles, que s'ho mereixen, doncs si son ben plantades a lloc, i neixen d'un pensament just, equitatiu, solidari i generós, contribueixen a l'enteniment, l'intercanvi, l'acord i l'harmonia entre les gents.

Som-hi:

Eren les 7:30 quan el mòvil, despertant-se, m'ha despertat. La meva presència en aquell moment segur que no feia com per anar al "Liceu", tot i que actualment fins i tot a la xula del pepé l'hi semblen be fins i tot els rastafaris, i es molt normal trobar en els parlaments, samarretes, i mocadors palestins. No obstant la meva aparença era d'altre ordre; el 90% del 100%, que podríem estimar que correspon al 0,5% del total de cabells que poblaven la meva closca en els seus millors temps, estaven de punta, erts com una escata, hieràtics con un atlante, o millor..., una cariàtide..., els ulls lleganyosos, molt mes petits que de normal, i no més a mitges, funcionals, vull dir que no més veien penombres. De fet la imatge que el mirall, minuts desprès em tornà, corresponia més al Epi de "Barrio Sésamo", que a mi mateix.
Era urgent, molt urgent, procedir a fer les ablucions matinals, allò de rentar-se, ja sabeu; del llatí "ablutio". Així, prest i motivat hi cardat una manotada a la màrfaga, i d'un salt m'hi posat dempeus mentre el jaç grinyolava, pot ser per la sorpresa o pot ser forçat per la meva empenta.

Ja a la cambra de bany ... CENSURAT..., i un cop de nou al dormitori, i mentre m'abillava amb el vestit interior de super-héroi, per allò del fred, he constatat que el tàlam -no el que hi ha dins el coco, el moble a on es dorm-,era vuit. La Glòria dormia amb la tele al menjador.

Vint-i-cinc minuts més tard i amb el "ristreto" escalfant-me la panxa ja era posant-me les botes al pis inferior.

En obrir la porta del jardí, amb l'uniforme calat, un ràfega de freda tramuntana m'ha fregat la cara, i eren les 8:00 quan el foc començava a escalfar l'acer dels pistons de la GS. Decidit, l'he deixat rodar al ralentí per la baixada, i minuts desprès passaven , -ella i jo- per davant la gasolinera del poble sense aturar-nos. Posaria "petroli" a la República (i que es foti el reialme i els seus reis).

Eren les 8:40 quan un cop alimentada la màquina, jo prenia un segon cafè -aquesta vegada no se de quina mare- mentre era observat per la noia de la gasolinera. Dels fets que s'han donat quan heu anat arribant no parlaré, ja els coneixeu per que hi era-ho presents.

En tant que la Tina -segur que impacient- ens esperava, nosaltres "xalavem", cada un amb si mateix, i tot dirigint les motos cap a casa seva.

I arribats a destí -pareu atenció que es molt interessant- hem anant deglutint les viandes, vins i esperits que la Tina i s'ha germana anaven posant a taula (no parlo de vegetals, doncs amanida no varen posar) , però -i ara be allò interessant- entre mos i mos, la lògica, en tant que branca de la filosofia, anava penetrant -es una percepció personal- en cert racó de cert tàlam molt concret i que es mou a certa alçada, aquest cop, si, el que tenim dins el coco. I a l'hora, la lògica penetrava, l'envoltava i l'anava amanyagant amorosament, amb delicadesa, amb molta dolçor...

Del que aquesta subtil, però eficient, educada i discreta disciplina de l'antiga ciència de la filosofia hagi aconseguit tindrem coneixement en dies que estan per venir...

...HO DEIXO AQUÍ DE MOMENT, VAIG A FER UN POLLASTRE A QUARTS PER DEMÀ..., i la picada, i les gambes, i els escamarlans...

Be, ja soc aquí de nou..., que dèiem?...

Ah, si; que el retorn ja ens el trobarem passats uns dies...

Això..., en acabar l'àpat i l'aquelarre mental hem deixat 10€ -com a mínim- per cap, segons ens ha alliçonat la mateixa Tina, i cap el Collell, un cau de "tios" -individus, més aviat-, de llarga bragueta que viuen de "cuentu" i van fent panxeta. Quina rima, eh?. Hem saltat, visitat l'interior del "localillu", tafanejat una mica per calaixos i armaris..., i hem tornat a les motos per, gaudint del plaent lliscar que proporciona la seva conducció, atansar-nos fins la plaça de la Lleona i compartir "birras" i riures amb el presi i la Pili vinguts expressament per gaudir de nosaltres, i el ínclit de'n Ricard, Ricmel pels amics, que ha fet acte de presència per compartir riures i adquirir "coneixements" provinents sobre tot de Joan&Joan. Dit això trobo que, potser, cal aclarir un terme que, si be en català i en el segle que estem, no es d'us corrent, en un passat relativament proper era molt usat. A títol d'exemple us deixo unes paraules ben "prosades" -permeteu-me el mot- del ínclit (per mi no tant) Rubén Darío, que sembla que no porten camí de complir-se:

Ínclitas razas ubérrimas, sangre de Hispania fecunda,
espíritus fraternos, luminosas almas, ¡salve!
Porque llega el momento en que habrán de cantar nuevos himnos
lenguas de gloria. Un vasto rumor llena los ámbitos;
mágicas ondas de vida van renaciendo de pronto;
retrocede el olvido, retrocede engañada la muerte;
se anuncia un reino nuevo, feliz sibila sueña
y en la caja pandórica de que tantas desgracias surgieron
encontramos de súbito, talismánica, pura, riente,
cual pudiera decirla en sus versos Virgilio divino,
la divina reina de luz, ¡la celeste Esperanza!

En fi, ja em coneixeu, i no es per fer propaganda del que no crec, es tant sols per il·lustrar el mot, mot que per cert es pot sublimar amb tots aquests altres:

Gran, excels, sobresortint, conspicu, noble, egregi, pròcer, sublim...

Ah, dimonis, una cosa porta a l'altre..., "ubérrimo" es un altre mot que m'agradarà esmicolar; fèrtil, fecund, productiu, prolífic... Cony es que això dels mots no s'acaba mai... Deixarem per altre ocasió " talismànica", "pandórica" i "sivila". Tot i que sivil·la pot tenir tela per allò de predir...

Perdoneu-me l'escalfament, ja torno al tema...

A les dues cada un cap el seu cau, en Joan i jo hem compartit una bona part del viatge de retorn, i a Llagostera, a la porta de casa den Joan, jo, una mica trist pel final, i un molt joiós per tot plegat menys el final, hi enfilat de Panedes a Klong passant per Romanyà, a on, de nou, la tramuntana a vingut a besar-me el rostre (toma ja frase poètica).

De la resta ja heu anant saben pel "guatssap" torracollons aquest; he cuinat uns pagells amb gambes i musclos, he vist la peli del Dicaprio, he tornat a cuinar, aquest cop junt amb la Glòria, per dilluns un mar i muntanya (pollastre amb gambes i escamarlans), he ampliat una foto dels peus del Sensei amb la tele al fons a on apareixia una frase al peu, traduint, intueixo, la conversa, i l'he increpat una mica -tot per riure-, i be, he posat aquí mateix tot aquest seguit de mots, punts, comes, cometes, parèntesi i espais en blanc..., que junts donem forma en aquesta parida que ara, ja complerta, poso al vostre servei. I si serveix, encara que no més sigui per practicar la lectura de parides, doncs em dono per satisfet i me'n vaig, com quasi sempre, a dormir ben tranquil.

Bona nit companys, sou collonuts.

(Collons, quina son)

Última edición:
Oleeee, oleeee!!!:thumbsup::thumbsup:

Sense paraules, quina facilitat narrativa... Com diu aquell es la poetica no aritmetica que afalaga les oides i desperta les fugides!

Bona sortida heu gaudit!!

VSSSSSSSSSSSS!!!;);)

Epppssss...

en dos Paraules...... IN PRESIONANTE...!

Gràcies a Tots..., la veritat que nosaltres ( Piki i Jo) , només varem estar presents al fervestar al cvl de la Lleona, però suficient per gaudir i riure molt de la gran quantitat de talents que tenim a aquest grup...., qui la deia mes grossa, amb uns diàlegs per a besugs. d'alt standing... ;)

Fins la propera...

Vaig preparant la Romàntica, que per qui no ho sàpiguen, vagi reservant el dia, diumenge 14/02/2016 , SAN VALENTÍ.

Ha estat un bonissin cap de setmana, amb la cloenda de l'assistència al Liceu per gaudir del concert dels SOPA DE CABRA en la presentació del seu ultim treball, Cercles.

[video]https://www.facebook.com/pere.solagalan.1/videos/1036907083017394/[/video]​

...heu d' estar molt fins, pero, si em busqueu...em trobareu:
[video=youtube;b50e156bcSw]https://www.youtube.com/watch?v=b50e156bcSw[/video]

Atrás