Tettsui
Curveando
Yo tambe vinc, a la foto sembla que li estic esbroncant jajaja.
Dons ja som tres!!:cheesy:
Pobriso en Ricard!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Yo tambe vinc, a la foto sembla que li estic esbroncant jajaja.
La foto és d'estudi. I la natural ja veieu qui parla i qui escolta. Per cert, no podia dir res davant dos mestres com els que vaig tenir el plaer d'escoltar. Quin nivell! :cheesy:
El cap de setmana vinent no podré venir a endrapar anxoves. Vaig a veure l'hereu a Mannheim, en llauna. Potser una mica de xoucrout.
Hola nois, si puc dissapte faria la ruta de la calsotada, divendres lo confirmare, estic una mica liat, pero lo intetentare, val Tettsui, merci.![]()
Us heu fixat ?
![]()
Hola nois, si puc dissapte faria la ruta de la calsotada, divendres lo confirmare, estic una mica liat, pero lo intetentare, val Tettsui, merci.![]()
Ostres no sabia que a l'Arbre Sec tinguessin granja...
![]()
Ets un cabronet!"!!!![]()
...despres de un parell de dies per ficar-me al corrent ja em puc re-enganxar a la rutina diaria...
![]()
...ja soc aquí !
Heii, si voleo feo lo que teniu previs, cap problema, Yo sortiria per fer la ruta, sol o em la moto o bici, cap mania, vale divendre que lo tindre mes o mens tot lligat concretem, merci y bona nit.![]()
Demà, divendres. Quants dies més hem d'esperar a que us apunteu?![]()
Se sale o no se sale?![]()
Benvingut!
Quan tinguis un moment passa per casa i em tornes el casco...
SORTIDA DISSABTE 28
Depèn del que digui en Ramón !! si no diu res
BOCATA D,ANXOVES O EL QUE ES VULGUI A Cadaqués I ANAR FINS Cala Montjoi!
FERVESTAR A L,Escala
RUTA AQUESTA., http://goo.gl/maps/kbZZl
SORTIDA., GASOLINERA DE VERGES A 8,30 h.
I si diu alguna cosa!! El que ell digui i on digui
01. Xata
02. Tettsui
03. Fontrom
04.
05.
06.
algú més
BONAS COMPANYS, DEMA SORTIDA A LAS 8,30H, EN EL BICENTURY (CTRA ELS ANGELS), Y A FER LA RUTA DE LA XCALSOTADA, OS ESPEREM.
Ramon DV
J. Trias
Si Joan ens veiem demá AQUI https://goo.gl/maps/mJHea A LAS 8'30
...al final he pogut anar a darrera hora, segur que la ruta final no se semblara a la feta avui !!!
...el fervestar a l' Estanc Nou d' Estanyol, doble i una part subvencionada per Xata convidant per el su aniversari...moltes felicitats i gracies, Xata!
![]()
Eppppssssss...!
CHATA felicitats....? quina validessa te la convidada subvencionada del dissabte..???![]()
Tu veies Misión Imposible, per la tele ?
Pos eso...